E clar că alegerile pentru președinte au fost hotărâte dintr-o conversie extraordinară a online-ului în offline. Lumea s-a mobilizat pe facebook, pe twitter, pe bloguri și pe diverse platforme de networking.
Mai mult decât atât, oamenii implicați online au ieșit din casă, s-au ridicat de pe canapea și au mers la vot. Asta se cheamă o conversie.De la un like sau join „vot” la efectuarea fizică a acestei acțiuni. Mai mult decât atât, pe lângă mersul la vot, oamenii au rămas în stradă, să protesteze. E mare lucru, credeți-mă.
Diferența dintre cei doi candidați a facut-o generația tânără, cu acces la internet și implicit la informație. Nu știu cât a fost vot pro Iohannis și cât vot anti Ponta. Probabil mult mai mult spre a doua variantă, dar asta deja e istorie. PSD-ul a mizat pe lâncezeala tinerilor și pe lipsa lor de implicare.
Uite că de data asta protestul s-a mutat offline. Eh, partea frumoasă abia acum începe, când lumea a primit cel mai elocvent exemplu că social media și online-ul funcționează. Dacă mai avea cineva vreun dubiu despre utilizarea acestor canale, cred că acum i s-a spulberat.
Cred că vom începe să vedem mai multă încredere către mediul digital, mai multe campanii, mai multe companii deschise spre comunicare digitală și identitate 2.0. Pentru că, în România, în 2014, social media a contribuit substanțial la o răsturnare istorică de situație și a dat președintele țării pentru următorii 5 ani.
0 comentarii Adaugă comentariu
bravo lui Mugur Patrascu, campania sa a scos oamenii la vot:))))))))
PSD-istilor inca nu le vine sa creada ce s-a intamplat. Ei si-au facut targhet de x voturi, au obtinut x+2 voturi, dar totusi au castigat albastri. Practic, toate pronosticurile le-au fost date peste cap, nu le venea sa creada ca bugetarii au votat albastru.