Perioada provocărilor Pepsi. Provocări cu premii mișto

Pepsi rămâne și în 2015 orientat pe distracție, pe aventură și pe lucruri ieșite din comun și cotidian. Și poate din motivul ăsta rămâne unul dintre cele mai cool branduri alive, dar asta e altă poveste.

Eh, după ce anii trecuți fanii Pepsi au fost provocați fie să-și ia #varaincap, fie să iasă pe plus, anul ăsta îi așteaptă o serie de 12 provocări săptămânale, provocări care pun la bătaie niște premii foarte mișto.

Provocările care au fost deja au fost de  #duckfacechallenge și de #checkinchallege. Le-am bifat. Urmează așa:

Saptamana 3 – Duckface Challenge, selfie cu duckface + o sticla de Pepsi – 5 premii a cate 5 selfiestick-uri.

Saptamana 4 – Check-in Challenge, ii faci o poza dozei de Pepsi unde nu a mai fost niciodata si dai check-in – o boxa portabila SkullCandy

Saptamana 5 – Message to the Universe Challenge, participantii vor vota pe site-ul www.acceptaprovocare.ro un mesaj dintr-o lista predefinita care va reprezinta Romania intr-o filmarea din spatiu – 2 bilete la Electric Castle

Saptamana 6 – Playlist Challenge, participantii vor trimite sugestii de melodii pentru drum pe filosofia #livefornow – iPod Nano

Saptamana 7 – Upside Down Challenge, participantii trebuie sa-si faca o poza cu capul in jos – o poza va fi proiectata pe cel mai mare ecran digital din Bucuresti

Saptamana 8 – Treasure Hunt Challenge, participantii trebuie sa urmareasca indiciile si sa gaseasca 4 coduri virtuale pe internet – un voucher pentru electronice

Saptamana 9 – Pepsi Tower Challenge, participantii vor construi cel mai inalt turn din doze de Pepsi – o sesiune de skydiving

Saptamana 10 – High Jump Challenge, participantii trebuie sa se fotografieze in asa fel incat sa para ca acestia sar peste o doza de Pepsi – o camera Lomo

Saptamana 11 – Dress Couple Challenge, participantii vor schimba hainele cu cele ale unui prieten/prietene si isi vor face o poza de tip “selfie” cu o sticla de Pepsi – 2 bilete la un festival de vara din Romania.

Saptamana 12 – Break-in-fridge, participantii vor inregistra codul descoperit pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro – un frigider plin de Pepsi.

 

Premii frate. iPod, bilete la Electric Castle, skydiving…..

Plus de asta, mai e o provocare lunară: #canchallenge și durează până pe 25 mai. Intri pe site, îți faci doza după gustul tău, îi dai share și :

Designurile castigatoare vor fi lansate in editie limitata in Romania – se vor lansa pe piata 3 designuri castigatoare

–          Jurizarea se va face pe urmatoarele criterii: originalitate si creativitate in realizarea designului pentru doza Pepsi – 60% din decizia finală. Design potrivit cu personalitatea brandului Pepsi și Campania Pepsi Challenge – 40% din decizia finală

Hai că e mișto de tot campania asta, trebuie doar să vrei să participi și sigur câștigi ceva

31

One Response

  1. raresm
    May 8, 2015

Write a response