Pentru că au cele mai proaste servicii medicale private din București ( probabil și din țară, dar nu cunosc provincia) cei de la Regina Maria Rețeaua Privată de Sănătate încearcă tot felul de tertipuri să își păstreze clienții.
Despre serviciile medicale am scris aici, având probleme de câteva ori până am ales să plec în altă rețea, unde sunt tratat ok. Și nu sunt singurul care se plânge de ei. E plin internetul de plângeri.
Revenind, Regina Maria Rețeaua Privată de Sănătate încearcă să țină clienții cu o clauză ascunsă de reînnoire automată a contractului. Care contract poate fi denunțat unilateral, de către ei. Dar mai bine apelează la EOS KSI pentru recuperarea datoriei.
Stimate domn/Stimata doamna,
Va informam ca figurati in evidentele noastre contabile cu datorii totale de 594,00 lei. Situatia facturilor emise si
neincasate pana la aceasta data este atasata prezentei drept Anexa 1.
Va solicitam sa achitati contravaloarea facturilor restante in termen de 2 (doua) zile de la data prezentei sau, in
cazul in care acestea au fost achitate, sa ne transmiteti dovada platii.
Va reamintim ca este necesar ca plata sa fie efectuata in contul S.C. CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L. , deschis la
Raiffeisen Bank , sucursala Dorobanti , avand IBAN RO33 RZBR 0000 0600 1309 4217
Va informam ca in baza contractului de prestari servicii nr. –- din data –- , (Contractul) incheiat
intre Dvs. si S.C. CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L. va fi suspendata prestarea serviciilor catre beneficiarii
Contractului.
Pentru a nu suspenda Contractul, asteptam din partea Dvs. confirmarea platii in termenul mentionat pe adresa
de e-mail collection@reginamaria.ro, la numarul de fax 021.304.04.21 sau in original la sediul Regina Maria, in
atentia Dept. Contabil.
Informatii suplimentare pot fi solicitate la numarul de telefon 021.9268.
Va multumim pentru colaborare.
Asta este o înștiințare primită de un cititor, pentru că a crezut că al său contract expiră după un an și este reziliat automat. Numai că este reînnoit automat, și titularul este bun de plată în continuare. Ba mai mult, va ajunge să se certe cu băieții de la EOS.
E normal ca oamenii să renunțe la abonamentele de sănătate de la ei, dacă sunt sub orice critică. Și e normal ca cei de la Regina Maria să încerce să țină clienții aproape cu clauze ascunse ( pe care nu le poți denunța ca abuzive, din moment ce ai semnat contractul) în loc să investească în calitatea serviciilor.
Așa că, dacă aveți vreodată de ales, nu alegeți Regina Maria iar dacă nu aveți altă soluție, citiți foarte bine contractul. Pentru că veți ajunge pe mâna recuperatorilor de creanțe.
thief via shutterstock
18 comentarii Adaugă comentariu
Nu m-am bazat si nu o sa ma bazez pe institutiile private niciodata, de orice fel ar fi ele. Cat de jenante sunt conditiile celor de la stat, tot acolo m-as duce pentru o problema. Mi-a fost dat de multe ori sa intalnesc astfel de scurgeri de bani chiar din fata cetatenilor.. lucru ce se intampla frecvent in cadrul celor private.
Andrei are dreptate. Continuarea unilaterala este o escrocherie!! Dupa cateva luni, in care contractul, încheiat pe o perioada minimă de 1 an, trebuia sa ia sfârșit..te trezești cu sume de plata…si serviciile pe următorul an nu au fost utilizate.NU RECOMANDAM REGINA MARIA!!!
Asta cu cititul contractului e valabila la orice serviciu. Doar pentru ca cititorul tau „credea ca ii expira contractul dupa un an”, nu inseamna ca sunt de vina cei de la Regina Maria. E absolut vina lui ca nu a citit contractul cum trebuie.
Si la Orange si Telekom (zic de cei la care-am avut eu abonament), contractul se prelungea automat pe o perioada nedeterimnata pana cand se rezilia de comun acord. Deci treaba asta cu se reziliaza automat dupa un an trebuia sa fie specificata in contract.
Altfel, nu stiu de serviciile lor, nu am avut ocazia sa ne intalnim si nici nu vreau.
doar ca la telecom poti rezilia dupa si platesti doar lunile in care le utilizezi serviciile, nu inca un an. intelegi?
Dar de ce sa plateasca inca 1 an? Il denunta unilateral el, incepand cu data x si plateste abonamentul pana la data x, dupa ce se face storno la factura aia si se emite una noua pe noua perioada. Orice contract poate fi denuntat de orice parte oricand mai ales ca aici nu vorbim de servicii promotionale pentru care esti prins o perioda y de contract.
Articolul tau este putin rautacios….probabil platesti ceva polite! Deci incepi sa critici partea de marketing, vanzari pentru clauze abuzive in contractele abonatilor….care probabil se regasesc si la Medlife, Sanador, Medicover si inchei expunerea sfatuind cititorii care sunt sau nu abonati sa renunte si la actul medical oferit RM (profesionist sunt in masura sa iti zic …..unde am intalnit medici cu adevarat dedicati meseriei si pacientilor) asa ca pedeapsa ca sunt niste cretini la marketing! Cred totusi ca ai o rafuiala cu cineva de acolo!
tocmai, ca am ce am cu medicii de acolo
CMU suge, e un fel de CEC rebranduit.
Vina pentru o astfel de situație o poartă exclusiv clientul/pacientul. Regina Maria e un business și ca orice business pune în aplicare diverse metode prin care generează venituri și profit. Nu e Maica Tereza care te vindecă din priviri și îți mulțumește că i-ai dat ocazia să o facă. Prost nu e cel care cere, să fie clar. Asta-i în neregulă în general cu multe chestii: Sunt prea comod sau prea prost ca să citesc ce semnez, după care toată lumea trebuie să-mi plângă mie de milă că nu pot scăpa de niște clauze. Trebuie să-mi plângă de milă, dar doar pentru faptul că nu mă duce tărtăcuța 🙂
Salut tuturor. Intampin si eu probleme cu Regina Maria. Mentionez ca nu am abonament cu ei sau vreun contract semnat. Mi-am facut o programare la un medic in contract cu CASMB. In data de 22.08.2018 am mers cu bilet de trimitere la o consultatie. Dupa ce am iesit din cabinet, am intrebat la receptie daca am ceva de plata si am primit raspuns negativ. In data de 21.09.2018 primesc un mesaj cu suma de plata. Sun la call-center in data de 22.09 si acestia imi fac o solicitare catre contabilitate. In data de 11.10 primesc un mail cu factura pe care era mentionata data emiterii 27.08.2018, data scadenta 27.08.2018 (consultatia a avut loc pe data de 22.08 iar eu primesc factura in 11.10). In mail spune ca trebuie s-o platesc in 2 zile altfel ma da pe mana executorului silit. Nu am semnat nimic cu ei (contract, servicii cu plata). Cum se poate asa ceva? Totul e ilegal: lipsa semnaturi, data emitere/plata factura, lipsa instiintare, termen de plata, amenintari (pe baza a ce daca nu am semnat nimic?). Apropo, cum functioneaza GDPR -ul asta caci nu am semnat nimic ca sa ajunga datele mele la un executor silit?
Buna seara as vrea sa mi spun parerea referitoare la serviciile de sanatate Regina Maria …sunt indignata ce e drept dar sper ca acest comentariu sa fie folositir persoanelor aflate in aceasi situatie ca mine.anul trecut am nascut un baietel in luna mai natural la giulesti . Cand eram in sala de nasteri o domnisoara a venit la mine sa ma informeze cu privire la prelevarea celulelor stem .nu m am simtit in masura sa discut pe aceea tema si sincer nu era momentul oporturn pentru mine emotiile entuziasmul si durerile primei nasteri ma depaseau si am rugat o sa vb cu persoanele care ma insoteau si se aflat pe coridor.sotul era plecat in uk si a doua zi a venit el luam decizia ca prelevarea de celule stem sa fie facuta (la fel ca si nasul care isi daduse acordul cu o zi inainte pentru acest lucru) .a doua zi dupa nastere cand inca nu aveam puterea fizica sa alaptez inca copilul domnisoara a venit cu actul la mine ruganduma la indemnul familiei sa semnez .zis si facut.ulterior am fost instiintata ca anual timp de18 ani treb sa platesc 120€+tva si ca in baza acelui contract baiatul beneficia de serviciile de pediatri timp de un an gratis.ceea ce nu stiam era ca dupa acel am sunt obligata lunar timp de alt an sa platesc lunar100ron pentru aceasi cauza si ca nu pot renunta sib nici o forma la el sau la celulele stem decat prin plata integrala … ceea ce inseamna daca vreau sa renunt la celule stem platesc 18(ani) * 120€+tva(plata anuala) si 12(luni)*100ron (plata lunara) plus ca daca nu platesc primesc penalizari1%pe zi si stres zilnic de la o firma de recuperari …. ma declar indignata dezamagita de modul in care dansii aleg sa “oblige” oamenii sa le plateasca si sa figureze in baza lor de date impotriva vointei putiintei noastre ca oamenii (care la cateva min de la nastere ia o hotarare pripita pe care practic sunt nevoiti sa o regrete la nesfarsit …NU SEMNATI nimic pana nu discutati cu un avocat NU II LASATI SA PROFITE DE CIRCUMSTANTE aceste acte ar trebui intocmite cu ceva timp inainte nasterii si ar trebui lasst timpul necesar sa analizati cu atentie contractele
Buna ziua,
As vrea s stiu daca ati reusit sa rezilitati contractual de celule stem. Acelasi lucru l-am patit si eu si acum ma oblige sa platesc cei 120 Eur+TVA x inca 17 ani. Din cate am vazut eu, au niste brese in contract (nu au voie sa-ti dea contractual sa-l semnezi in timpul travaliului, trebuie sa-l semneze ambii parinti …). Mie mi-a bagat sub nas oferta lor o moasa chiar in timpul travaliului cu cateva ore inainte sa nasc cand, sincer, as fi semnat orice doar sa ma lase in pace. Acum ca nu mai pot plati mi-au propus sa nu mai platesc anual cate 120 Eur ci sa platesc toti banii aferenti celor 17 ani odata.
Si eu am avut o experienta neplacuta cu Regina Maria, de fapt cu clinica Ponderas imediat dupa preluarea /fuziunea cu Regina Maria in perioada febr-april 2017. Pe 30 ian 2017 am facut o operatie la picior (avusesem un angiosarcom operat cu un an inainte iar atunci era o suspiciune de recidiva), iar timp de 2-3 luni a trebuit sa merg zilnic in clinica ca sa ma panseze (aveam niste colectii de lichid care nu se resorbeau si se eliminau prin pansament), in primele 10 zile dupa externare am avut un tub de dren care la un moment dat s-a deplasat si nu am mai putut fi montat altul, asa ca mergeam zilnic la pansat in clinica si nu in spital. Nu m-a informat NIMENI ca pansamentul costa 50 ron/zi si atunci cand mi-au scos tubul de dren mi-au zis sa merg la ecograf ca sa vada daca mai e lichid ramas in interior. Nici atunci nu m-au informat ca acea ecografie se plateste. Si iata ca dupa vreo 3 saptamani imi spune d-na de la receptie ca am o datorie de vreo 700 -800 ron. Le-am zis ca nu am fost informata de aceste plati, au incercat sa ma faca sa semnez niste angajamente atunci, dar am sustinut ca nu e corect si nu semnez nimic. Ecografia a costat 175 ron, in conditiile in care eu imi faceam o ecografie de parti moi cu 100 Ron la Gral Medical.
Dupa cateva luni am primit 2 notificari pe email cu datoria, apoi am fost contactata de EOS KSI firma de recuperare de creante. Am uitat sa va spun ca le-am facut reclamatie la INFOCONS si in urma reclamatiei au acceptat sa factureze cate 50 ron/saptamana pentru pansamente. Iar ecografia am refuzat-o total, eu nu am cerut-o, venisem in clinica pentru pansament si nici nu am fost informata ca ar fi cu plata.
Asadar la vreo 8 luni de la operatie m-au contactat cei de la EOS KSI si m-au informat de datorie, nu le platisem nimic pana la acel moment. Am acceptat sa platesc pansamentele adica 550 ron si am explicat de ce refuz plata ecografiei, atasaind si reclamatia inaintata catre INFOCONS.
Acum la 2 ani de la ultima operatie primesc un SMS, cum ca sa le platesc 175 Ron facturati in 15.03.2017. Au un tupeu fantastic oamenii astia si ma refer de cei de la Regina Maria. Eu nu am avut nicio nemultumire legata de tratamentul primit de la medici si asistente. Cum e posibil sa platesti o poala de bani pentru o operatie si daca ai nevoie de pansamente sa nu le poti face in spital ci doar in clinica, in ambulator si asta contracost? La primele 2 operatii si atunci am avut pansamente de facut in clinica dar nimeni nu a zis ca se fac contracost, numai dupa fuziunea cu Regina Maria au avut aceste pretentii, insa atentie timp de 3 saptamani nimeni nu a zis nimic de nici o plata. Asa ca atentie ingrijirea postoperatorie este cu plata la Regina Maria, plata pentru operatie include DOAR costul operatiei si costul cazarii. Tot ce se intampla dupa externare este CU PLATA. Sper sa fie de ajutor si altora aceasta relatare. Sa fie atenti la ce cuprinde contractul si sa ceara sa fie incluse si costurile postoperatorii, cheltuieli inerente de altfel.
am fost sa imi fac o programare la regina maria in brasov acum o sapt am ajuns la receptie sa mi se faca o programare pt analize si o domnisoara de la receptie imi spune dar de ce ati venit aici mergeti jos i.unde ntreb unde ca stiu ca aici se face programare pt analize dar puteti merge jos nu avea timp sa scrie mesaje pe telefon mai mare rusinea si am stat acolo pina mia facut programarea cu ciuda ca am interupto alta prob este miam facut programare pt un ecografie mi sa facut si mia dat un bilet de trimitere tot acolo la uro ct am ajuns si am cerut o programare a spus ca se rezolva cind sa uitat pe biletul de trimitere mia zis ca imi treb alt bilet de trimitere de la un medic specialist si facusem ecografia la regina maria cu 15 minute inainte va sa zica medicul carmen neagu nu e medic specialis oare ce fel de doctor este pe rapottul medical scrie medic specialist interne deci te poarta ca un ciine si prin casa de sanatate se poate dar la ce mai treb inca u n bilet de trimitere daca plateam azi 24 mine imi facea tomograful daca nu stai si astepti si locuri libere erau spun sa vada toti la ce se aprenteaza un spital care isi face reclama dar lasa de dorit
In acest moment aștept la regina maria Enescu ca sa mi se recolteze analize, astept de o ora jumătate si au intrat 20 de persoane care au venit cu recomandare CNAS înaintea mea, desi eu am cel mai scump abonament din cadrul clinicii. Am încercat sa explic faptul ca trebuie sa mi se recolteze exudat si ca nu am voie sa beau lichide sau sa mananc si avand in vedere ca e destul de tarziu trebuie sa beau niste apa pentru ca probabil o sa lesin. Cei ce vin cu trimitere CNAS culmea au prioritate la analize, ca face Regina Maria bani din fonduri. Trebuie sa imi fac programare cu 30 de zile înainte pentru o amarata recoltare de sange.
Tocmai ce am fost sunat de un angajat Kruk…pentru amarata suma de 432 lei…jalnic…am facut sesizari de stingere a raporturilor contractuale inca din luna februarie catre minunatul call center si mi s-a raspuns abia dupa 5 luni. raspunsul fiind unul generat automat, robotic, rece fara sa isi asume cele reclamate de mine, fara sa se tina cont de aspectele sesizate. Este inadmisibil sa pretinzi bani pentru servicii pe care nu le-ai oferit, plus situatia jenanta in care am fost pusi in ianuarie pe care am descris-o de cel putin 8 ori angajatilor de la call center in decurs de 7 luni. Acest gen de interactiune aduce rusine retelei Regina Maria. Sotia a nascut la Spitalul Regina Maria Baneasa de care suntem extrem de multumiti, in rest…432 lei – Kruk…eu…om care a platit mai bine de 120 milioane retelei Regina Maria in decursul anului 2019…Rusine !!!
Ma aflu si eu intr-o situatie similara cu Regina Maria, doar ca eu nu am primit nici contract la semnat si nici facturi timp de un an jumatate si apoi s-au trezit sa ma anunte ca am facturi restante. Sper totusi sa castig in instanta.
Cine stie cine este manager la Ponderas,sa fac o reclamatie? Am avut programare ,am stabilit suma totala de plata,m am urcat in avion din Anglia sa vin la operatie cu prietenul meu englez si escrocul de doctor urolog Bogdan Sandu,vazand ca e englez prietenul meu s a gandit sa il jumuleasca de bani si a ridicat factura de la 280 euro la 1000 euro pt o operatie banala.El si escroaca lui,secretara Florentina,dou escroci nesimtiti,eu am toate mailurile cu ce au declarat ei si cum am discutat si stabilit pretul. Am dat 530 euro pe avion sa mergem la acesti escroci.Deci cine e manager la Ponderas,???sa afle cu ce escroci lucreaza si are in subordine ? Multumesc