Cei de la vola au făcut o chestie foarte deșteaptă: au creat un landing page unde au datele complete a ceea ce s-a întâmplat în pandemie în domeniul turismului și călătoriilor.

Intrați pe site și vedeți în ce hal s-a prăbușit industria asta în timpul stării de urgență și câți oamenii au rămas fără curse și câți bani au pierdut companiile. Eu m-am minunat un pic. Peste 40.000 de clienți afectați! Cam un stadion, dacă îi punem unul lângă altul.

Încă o chestie, care pe viitor e de ținut minte, e că vola au rambursat și taxa de serviciu, ceea ce nu a mai facut cam nimeni din industrie. Deci nu toți românii sunt nașpa și puși pe căpătuială, mai sunt și unii care se gândesc la clienți înainte de margine și profit.

Anyway, bun, mi-ar plăcea să vad o radiografie d-asta și pe la bănci, pe la ifn-uri sau alți furnizori de servicii.