Capitalizarea momentului pare să fie o boală grea pentru multe branduri de la noi, care au brand manageri sau marketing manageri ce suferă de FOMO și, implicit, acest sindrom se duce mai departe.

Mă uitam pe postarea asta de la Burger King, care a aniversat 1 an în România și s-au pus pe trolling iar. Dar they poked the bear într-un context extins, de anul trecut, de la lansare, și care are farmec ca inside joke, între ele.

Acum, te uiți prin comentarii și vezi branduri care au comentat acolo doar să fie. Lămpi pentru copii, cazare pe la munte, cărți, improvizație, sală de fitness și altele care teoretic nu au ce căuta pe acolo, dar au fost și ele, să bifeze.

E păcătoasă gândirea asta, de a bifa orice, chiar dacă nu ai de-a face neapărat cu contextul: campanii de back to school, de exemplu.

Am văzut niște campanii absolut uluitoare de back to school, la bormașini, la chestii care nu au nici o legătură cu școala. Articole de pescuit și mai erau unele, care aveau campanie de b2s. Pentru că trebuie, face toată lumea!

Nu, nu trebuie să fii funny mereu pe internet, chiar dacă e social media. Contează mai ales să fii relevant pentru audiența ta și pentru targetul pe care îl vezi. Pentru că brandul tău trebuie să și vândă ceva dacă vrea să trăiască. Asta e mindset-ul care începe să dispară, din păcate.

Fugim pe fenta de miștocăreală pe net.