Tehnologia ne-a ținut conectați

Articol din categoria: andreiu, promo

Să ne imaginăm viața noastră din istoria recentă, a ultimilor 4 luni fără tehnologie. Fără fibră optică, fără 4G, fără zoom, fără whatsapp, fără fintech, fără bringo sau glovo, fără netflix sau hbogo. 

Ar fi fost cam trist, nu? Și nici nu prea am fi putut să muncim, efectiv, de acasă, eventual ne pierdeam job-urile sau intram în șomaj tehnic. Sau trebuia să mergem la muncă, cu toții, iar măsurile de izolare socială nu ar fi avut nici măcăr pe jumătate rezultatul dorit. 

Mă gândesc că România stă foarte bine din punct de vedere al infrastructurii telecom, care pare să facă față la volume foarte mari de trafic, fără să gâfâie prea tare.  Lucru care a facilitat digitalizarea forțată a companiilor care erau așa, reticente la factori de schimbare ca „work from home”, „paper cutting”, a scurtat procese, a eficientizat proceduri de lucru. 

Și e clar că nu ne vom întoarce la ce a fost înainte și tot prin intermediul tehnologiei vom reveni la un nou normal, mai digitalizat, mai distanțat, dar mai conectat, mai eficient și mai performant, din punctul meu de vedere. Care va fi un progres neașteptat de bine venit. 

Am scris articolul ăsta la invitația celor de la Orange România care au învățat și ei 5 lecții în această pandemie și despre care vorbesc mai jos chiar CEO-ul companiei și alți oameni din Orange. Pentru că pandemia ne-a afectat pe toți, indiferent de funcții sau de entitate. Există mai jos un playlist realizat de Orange, unde puteți vedea exact ce lecții au fost învățate din pademie de către oamenii de care vorbeam mai sus.

Eu rezonez cel mai bine cu tehnologia și infrastructura dezvoltată de la noi, care pentru mine au reprezentat conexiunea cu lumea de afară, cu prieteni, cu familie, cu colegi. 

P.S: dincolo de lecțiile de mai sus, cele spuse de oamenii din Orange, vreau doar să subliniez că m-a bucurat foarte tare să văd oameni din companii, din poziții cheie, în toată perioada de lockdown, ieșind și vorbind. Au umanizat brandurile și am încercat să asigure lumea, clienți, angajați, parteneri, că fac tot posibilul să facă lucrurile să meargă bine în continuare, chiar și în contextul nefericit în care ne aflam.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]