Sfat pentru companii

Articol din categoria: atitudini

Indiferent cati bani investiti, ce bugete de marketing aprobati, cat de tare va implicati in CSR si cati bani trag agentiile de la voi pentru a va crea o imagine cat mai buna in piata, nu uitati ca „formatorii de brand” decisivi sunt chiar angajatii vostrii. Oamenii din prima linie, care interactioneaza direct cu clientul. Si daca din gura lor incep sa curga cuvinte de ocara la adresa institutiei/companiei/firmei si cateva mai sunt indreptate catre middle si top management asta nu face deloc bine, ba mai mult, poate avea un impact destul de mare asupra celor care va calca pragul.

Nu mai are nici un rost sa aduc in discutie gradul de satisfactie al angajatilor. Cred ca este undeva sub nivelul marii procentul celor care sunt multumiti profesional.

In ultima vreme am avut ocazia sa vorbesc cu diversi oameni, care activeaza prin multinationale. Initial am crezut ca am eu ghinionul sa intalnesc numai pesimisti si nemultumiti insa m-am convins ulterior ca nemultumirea este o stare de fapt care uneori degenereaza in miserupism.

Si nu cred ca este imposibil sa directionezi un pic din concentrarea pe bugete, target-uri si rapoarte catre nevoile celor de sub tine. Ar putea aduce beneficii surprinzatoare pe termen mediu.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    No coment :$

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.