Să râdem cu digitalul românesc

Articol din categoria: ca la noi

De-a lungul vieții și carierei unui om de digital, ai ocazia să te interesectezi cu diverși alți oameni de digital, entuziaști sau experți, mai mult sau mai puțin desăvârșiți în problemele profesionale, cu care apuci, dacă ai ocazia, să schimbi idei și să împărtășești păreri.

De asemenea, în cariera ta de digital superstar, mai arunci un ochi și pe afară. Să vezi ce mai face unu, altu, un brand sau două. Căci, vorba mult regretatului Cobain, copiatul din mai mult de 2 surse se numește inspirație și nu plagiat.

Eh, astea de mai sus ar trebui să conducă la o piață bună, la campanii mișto, creative, care să aducă plus-valoare brandurilor și lumea să capete incredere și entuziasm pentru mediul online.

La fel de bine, ar trebui, ca om de digital, să știi că, dacă vrei să promovezi un produs, îl promovezi cu oamenii potriviți. Concret, dacă vrei să promovezi arpagic, o faci prin cei ce folosesc, consumă sau utilizează arpagicul de obicei, ei știind și despre ce e vorba dar având și credibilitate în fața altor utilizatori de arpagic.

Punctual acum: se dă o idee foarte mișto, o campanie de teasing făcută foarte bine, care a stârnit interes și întrebări. Nimeni nu știa despre ce brand e vorba, dar toată lumea voia să afle. Cine au fost ăia care s-au gândit să trimită converși oamenilor? How cool is that? Mișto, hai să așteptăm revealul.

Și a venit revealul. Era vorba de un brand de țigări. Marlboro, mai exact. Nu comentez, trebuie să se promoveze și ei, că na, e un business care are nevoie de vizibilitate, mai ales în condițiile legale care nu prea le lasă spațiu de manevră.

De ce ai alege să chemi nefumători? De ce ai alege să chemi oameni care, de multe ori, s-au declarat împotriva fumatului și, în general al lucrurilor nocive pentru organism?

Pe de altă parte, tu, ca invitat, de ai alege să mergi dacă nu ești din peisaj? Doar de dragul de a fi acolo? E ca și cum m-aș duce eu la un eveniment pentru gagici, unde se face reveal-ul la noile absorbante Always. Nici o legătură.

Abia aștept momentul în care ne vor explica cu mare alonjă cât de mișto sunt noile pachete de țigări, oameni care,  fie două zile mai târziu se vor  declara împotriva fumatului, fie nu au fumat în viața lor.

Ca încheiere, în about-ul meu scrie ce marcă de țigări prefer, e aceeași de mai bine de 10 ani și nu am de gând să o schimb. Ca să nu fiu acuzat de oftică sau ceva.

Aștept următoarele campanii de senzație, la dulciuri unde vom invita diabetici, la produse pentru îngrijirea părului cu oameni cu chelie (deși asta sună cunoscut), la nisip pentru litieră cu stăpâni de câini și tot așa. Să fie recolta la hectar, să ne atingem obiectivul de cantitate și după noi, potopul.

 

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Cred ca obiectivul companiei (angajate) de marketing este sa creeze hype si mass awareness.
    Compania de tigari… daca vrea targetat publicul fumator, sa mai scoata lovele sau sa trimita mai multe gagici in cluburi cu pachete moca 😀

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]