Știu că e enervant și că bătălia pentru utilizatori este o luptă grea și la baionetă, dar unele practici trebuie evitate. Cum ar fi practicile de mislead și/sau practica de pre-checked boxes.
Vă dau un exemplu de așa nu:
Am dat dezabonare dimineață la newsletterul celor de la H&M. Și când ajung în pagina de unsubscribe, mă trezesc cu aceste două butoane, prebifate pe opțiunea de abonare. Din nou! Deși nu m-am abonat.
Și da, sunt foarte mulți utilizatori care nu citesc exact ce scrie acolo, apasă TRIMITE instinctiv, rămân abonați și apoi se întreabă de ce primesc emailuri în continuare, deși s-au dezabonat.
O practică care nu este nici etică, nici legală.
La dezabonare nu am găsit nici un survey care să mă întrebe motivele pentru care am facut-o.
De ce m-am dezabonat? Prea multe emailuri, fără conținut relevant pentru mine. Nimic segmentat, personalizat, customizat. Și personalizarea discuției este calea spre viitorul interacțiunii client-brand.
Nu am de ce, dacă am nevoie de ceva de la ei, intru direct pe site și mă uit. Dar nu mă agasa fără motiv.