Nu te poți opune progresului și nu poți lupta cu tehnologia

Articol din categoria: andreiu

La 1 februarie au intrat în vigoare normele legislative care fac transportul alternativ legal. Cine îndeplinește condițiile stipulate în lege, poate face transport alternativ de persoane. Elegant, civilizat, legal.

Mă bucură mult, deși eu mă așteptam la soluționarea asta, că acum se joacă de la egal la egal cu taximetriștii care plângeau până acum că transportul alternativ e ilegal, le ia pâinea de la gură și ar trebui să moară toți șoferii de uber, bolt sau freenow, doar să poată ei să facă prețuri prin stații și să meargă în maieu și slapi la volan.

Reglementarea era normală, e clar că oamenii asta își doresc, asta vor, s-au săturat de taximetriști și de atitudinea lor, își doresc să primească calitate în schimbul banilor lor.

Oamenii nu mai vor plată cash, nu vor să mai sune la dispecerat, nu mai vor să se simtă umiliți de tot felul de indivizi care nu sunt penalizați în nici un fel, nu suportă nici o consecință pentru atitudine, nimic.

Lupta pierdută de taximetriști este comparabilă cu lupta tipografilor împotriva lui Microsoft Word, a poștașilor împotriva email-ului sau a căruțașilor împotriva mașinilor.

Nu te poți opune tehnologiei și progresului, mai ales atunci când vrei să te opui unor soluții îmbrățisate rapid de o mare parte a populației.

Sper doar că și taximetriștii să se supună la aceleași reguli, mai ales când vorbim de caziere.

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Îi ajută pe ruși.

  2. #2 Comentariu nou

    Cazierele sunt cerute anual la taxi de vreo 4 ani incoace, buna dimineata ; nu isi risca nimeni autorizatia pentru un angajat care nu indeplineste toate conditiile pentru buna desfasurare a serviciilor de transport.

  3. #3 Comentariu nou

    Practic au transformat serviciile de ride-sharing in taximetrie. Au desfiintat efectiv termenul de „ride-sharing” . Acum soferul trebuie să aibe nu-stiu-ce atestat, inutil de altfel, dar e o modalitate de a-l mai taxa de niste bani si de a pune bete-n roate transportului alternativ cu priza la romani dar cu amenintare imediata asupra profitului firmelor de taxi detinute de diversi politicieni, inclusiv Pandele.
    Prin alte tari mai dezvoltate decat a noastra, se incurajeaza folosirea transportului alternativ pentru a obliga intr-un fel soferii sa-si lase masinile personale acasa, dar si pentru a mai reduce numarul masinilor de pe strazi si bineinteles poluarea din orase. (ride-sharing, rent-a-car, rent-a-bike etc)
    Asa se intampla si cu bicicletele si cu trotinetele electrice. In loc sa faci cat mai multe piste, propui un cadru legislativ care sa restrictioneze cat mai mult folosirea lor.
    Ne laudam cu o pista nici 1km pe Calea Victoriei, dar in restul orasului ? Cum ajung eu cu bicicleta/trotineta din Aviatiei in Militari, Dr.Taberei sau Berceni ? Pe strada nu am cum, e plin de masini. Pe trotuar, unde-s pietoni, sau mai rau, asflatul e in valuri sau plin de gropi ?

    Cand un alt business iti ameninta profiturile iar tu esti la butoane (aka primarie) nu trebuie decat sa impui niste taxe si reguli stricte/ aberante ca sa-i desfiintezi.

    • #4 Comentariu nou

      sunt perfect de acord cu reglementarea trotinetelor electrice, acum e haos total, sunt conduse oriunde, oricum, de oricine, reprezinta un real pericol pe strazi

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]