Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. 

Cam așa sună majoritatea notificărilor care te întâmpină când intri pe un site. E reglementarea GDPR, intrată în vigoare în mai 2018 și care deja a început să producă multe amenzi celor care nu respectă regulile.

Am făcut un sondaj printre cunoscuți și am întrebat dacă ei, ca oameni de marketing online sau digital, își dau acordul pentru prelucrare și de ce o fac. Am întrebat și pe facebook, majoritatea zic că nu.

Eu le las, mai ales site-urilor de la care am ceva de învățat. Le las pentru că vreau să văd cum fac alții remarketing și retargeting, vreau să văd dacă ofertele cu care mă remarketează sunt diferite în funcție de timpul trecut de când am plecat de pe site.

Mă interesează, pe lângă strategie și ofertă, cum arată bannerele altora, unde le fac, pe ce dimensiune, statice sau animate, sunt multe lucruri de care te poți folosi doar lăsând acceptul pentru remarketing.

Da, meseria uneori se mai și fură. Sau dacă nu furi, măcar te inspiri și din practică și din piață, nu doar din cărți și cursuri online.

Fără să am ceva cu cărțile sau cursurile, să nu fiu înțeles greșit, dar de multe ori, ce învățăm din cărți nu corespunde cu ce se întâmplă în lumea de afară, inclusiv când vorbim de marketing online.