Cea mai mare transformare digitală pe care am văzut-o eu la o companie, produsul lansat și promovat în zona de coolness, gândit pentru tineri de la BCR a împlinit deja doi ani.

Eu îl folosesc deja de aproape un an și sunt super mulțumit cu el, devenind principalul cont pentru persoana fizică, aștept să apară și versiunea pentru persoane juridice.

Câteva chestii interesante despre George:

  • 1 milion de utilizatori activi
  • 30% din creditele de consum acordate de BCR se realizează acum prin George. Au fost deschise 125 de mii de conturi George in acest an, 95% din conturile de economii sunt deschise direct prin George, o creștere de 70% față de anul trecut. Numărul de conturi în valută s-a triplat.
  • Tranzacțiile în George s-au dublat față de anul trecut în primele 9 luni. 9 din 10 clienți folosesc varianta de mobil a George.
  • De la lansare până acum, au fost lansate peste 200 funcționalități în George, din care 100 numai în acest an. În luna mai, a fost lansat un nou canal de comunicare cu clienții – push notifications. În prezent peste 600 de mii de clienți au ales sa primească informări din partea BCR prin acest nou canal.
  • A fost lansat programul George Moneyback – program de loializare, iar peste 200 de mii de utilizatori au activat ofertele în doar 2 luni de operare. 
  • În luna august, a fost adăugat George in Huawei App Gallery, iar în octombrie a fost lansat în pilot experiența George pentru persoane juridice.
  • În viitor, plățile biometrice vor deveni foarte populare, precum recunoașterea facială. Autentificarea biometrică în George este folosită în proporție de 65% pe versiunea de iOS a George.
  • Varianta biometrică cu amprenta e foarte utilizată, mai ales că acum purtăm măști.
  • În cazul George pentru Android, logarea prin mijloace biometrice are o pondere de peste 40%. Dispozitivele sunt mai multe, foarte diverse si nu toate au suport biometria.

Și e cea mai bine cotată aplicație de mobile banking

Cam atât. Pentru mine a contat foarte mult că a dispărut interacțiunea umană, statul la ghișeu, cozile, procedurile și hârtiile. Și sunt utilizator 100% mobile, nu am avut nevoie nici măcar o dată să intru pe browser.

Bravo BCR!