Ieri am fost sunat de cineva de la Orange pentru a-mi face o ofertă de modem de  internet. Ceva de 8 euro, nu ştiu câţi giga, în fine, nu m-a interesat pentru că am stick de la RDS, net pe mobil şi nu am nevoie de încă unul. Nu aş face decât să mă mai încarc cu un cost suplimentar pe lună, de care nu am nevoie.

Însă, ce m-a surpins a fost că la vreo 15 minute după ce am terminat de vorbit cu tipa de la Orange, am primit un apel automat cu o scurtă serie de întrebări despre cum a decurs discuţia precedentă. Vreo 5 întrebări, în care trebuia să evaluez atitudinea, amabilitatea, acurateţea informaţiilor şi oferta propusă cu note între 1 şi 10.
E o chestie destul de interesantă şi un tool destul de eficient pentru evaluarea angajaţilor Orange, care probabil scuteşte pe cineva de o muncă suplimentară, dar mă gândesc că există oarecum şi un revers al medaliei, atunci când clientul este vreun Gigi cu pretenţii imposibil de rezolvat, căruia i se va pune pata pe agent că nu l-a ajutat deloc şi îi va da calificative proaste. Dar probabil cei de la Orange au luat în calcul şi varianta asta.

Se mai practică undeva tipul ăsta de evaluare a propriilor oameni sau Orange este compania care a creat precedentul?