Mă bucură să văd că au început cam toate supermarketurile să nu te mai lase fără mască și să-ți măsoare temperatura la intrare, aparent s-au prins că au niște paznici pe care îi plătesc și i-au pus la treabă.
Ce nu au făcut, din păcate, supermarketurile, a fost să instruiască și doamnele de la case despre distanțarea socială. Degeaba respecți tu distanța la coadă, în timp ce mergi prin magazin cu căruciorul, să nu te îmbulzești sau să te atingi de alți oameni, dacă la casă dispare chestia asta.
Obișnuite cu viteza și presiunea cozilor, nu așteaptă ca cel de la casă să termine de luat produsele, că încep imediat să le scaneze pe ale tale și te forțează să mergi lângă clientul din față, să nu plece cu produsele tale. Și dispare distanțarea socială, că ești umăr la umăr cu altcineva.
A doua chestie care mă enervează e sistemul de case automate de la kaufland. Mie îmi place, în general, de kaufland, că găsești chestii bune și bere craft, dar casele automate sunt pur și simplu dușmanii mei, ai clientului. De fiecare dată când le-am folosit, am avut nevoie de intervenția cuiva de acolo.
Prima dată le-am folosit la Brăila, unde am zis că scăpăm rapid de coadă, dar am stat vreo 10 minute. Am zis că au pus acolo dispozitive mai slabe, ca pentru orașe sărace din Moldova, dar nu.
Am mai fost în București de câteva ori.
Same story, se blochează, dau freeze, complicat rău. Și nu, fără să iau alcool, că acolo știu că e nevoie de supervizare, din cauză de vârstă.
Întrebarea mea aici fiind: nu au testat și pe oameni normali sistemele alea, perioada de trial și debug a fost făcută doar de ingineri și fabricanți?
10 comentarii Adaugă comentariu
am fost in Kaufland in Brasov si am aceeasi problema: nu reusesc sa cumpar ceva fara sa fiu nevoit sa cer aprobarea unui angajat.
Am reușit fără ajutor și nu consider că sunt un geniu. Locul faptei: Kaufland Ploiești. Poate problema este la voi…
Nu spun că self-service-ul la Kaufland este cel mai simplu, dar după vreo 3 utilizări până și părinții mei de 65 ani și-au dat seama cum se folosește. Motivul pt care funcționează în halul asta, este că au adăugat niste elemente de control. Cel principal este că numărul de item-uri pe care le scanezi trebuie sa fie egal cu cel pe care-l pui pe counter. Și viceversa. Da, cel din Carrefour zbârnâie, dar este extrem de simplu sa păgubești magazinul, intenționat sau nu.
Toţi vânzătorii au fost instruiţi să-i dădăcească pe clienţii care nu respectă distanţa aia de 1.5 metri dar, din proprie experienţă pot spune că după 4 luni, 8 ore pe zi, 7 zile pe săptămână să repeţi ca un papagal : vă rugăm să vă puneţi masca pe faţă, vă rugăm păstraţi distanţa… te ia cu lehamite şi speri ca idioţii să respecte măcar marcajele alea de pe jos care sunt obligatorii în toate magazinele.
@un om
nu mai cumpara bauturi alcoolice si o sa fie bine, o sa finalizezi comanda fara aprobarea unui angajat.
Ahahah, Kaufland e rau? Incercati Mega Image. Nici nu pui toate produsele pe cantar ca deja iti zice ca se va apropia un operator imediat))
Prima daca cand au bagat self service-ul pe Mihalache, puteam sa jur ca nu au avut buget de teste si testeaza pe cumparatori, se blocau case alea si cand clipeai spre ele.
Aceasi senzatie de graba excesiva a vanzatoarelor am experimentat si eu, mai ales la Mega. Cel din fata mea nici nu a apucat sa isi puna in punga toate produsele ca deja vanzatoarea le amestecase cu ale mele pentru ca incepuse sa le scaneze, penibil.Parca am fi la o intrecere sportiva cu timpi masurati si medalii olimpice in caz de performanta.
Braila nu e in Moldova, fyi 🙂
cum sa nu?