Strict referitor la TikTok, marea minune a vremurilor moderne, platforma cea mult discutată și împinsă în față anul trecut la toate evenimentele de profil din .ro.

Știu de ce se împinge în față, toată lumea vrea să fie în primul rând când companiile vor lua în serios platforma și vor începe să bage bani.

Între timp, platforma e populată cu content și useri pe care nu știu ce brand îi dorește în curte, dacă nu vinde CD-uri cu manele, fake-uri de Moncler sau bâte de baseball pentru meciuri stradale. Pentru că asta e publicul, în majoritate, manele, smekerie, interlopărie.

Dilema mea este referitor la influencerii pe care îi vedem acolo. Oameni cu content super ok, super curat, super decent, fără țâțe goale, fără BMW pe linia de tramvai, s-au dus și acolo. Și nu mă prind de ce.

În momentele astea, platforma validează influencerul, pe criterii de volum? Băi, are 100k și pe TikTok, e bun!

Sau influencerul validează platforma, facând endorsement pentru ea?
Băi, sunt și pe TikTok, haideți și voi acolo, să am volum și acolo, nu contează că e overlaping cu instagram/youtube/facebook.

Care e circuitul validării în natură?