Strict referitor la TikTok, marea minune a vremurilor moderne, platforma cea mult discutată și împinsă în față anul trecut la toate evenimentele de profil din .ro.
Știu de ce se împinge în față, toată lumea vrea să fie în primul rând când companiile vor lua în serios platforma și vor începe să bage bani.
Între timp, platforma e populată cu content și useri pe care nu știu ce brand îi dorește în curte, dacă nu vinde CD-uri cu manele, fake-uri de Moncler sau bâte de baseball pentru meciuri stradale. Pentru că asta e publicul, în majoritate, manele, smekerie, interlopărie.
Dilema mea este referitor la influencerii pe care îi vedem acolo. Oameni cu content super ok, super curat, super decent, fără țâțe goale, fără BMW pe linia de tramvai, s-au dus și acolo. Și nu mă prind de ce.
În momentele astea, platforma validează influencerul, pe criterii de volum? Băi, are 100k și pe TikTok, e bun!
Sau influencerul validează platforma, facând endorsement pentru ea?
Băi, sunt și pe TikTok, haideți și voi acolo, să am volum și acolo, nu contează că e overlaping cu instagram/youtube/facebook.
Care e circuitul validării în natură?
2 comentarii Adaugă comentariu
E cu dus și întors, nenea Cișmaru. Io tă validez pă tine, tu mă validezi pă mine. Nu fiți hater. Haideți pă tiktok. Ie mișto. La noi nu sunt manele.
P.S. Serios: „În vreo doi ani platforma se va așeza și îi va „expulza” pe idioți. Dacă te uiți cu atenție, tiktok promovează/validează content original și, mai ales, super creativ. Ăștia care nu știu cum e cu creativitatea vor muri în bula lor. Restul care s-au prins de asta și au un pic de creier deja sunt acolo, au răbdare, își cresc ușor profilul, n-au nevoie de validare, va veni ea când trebuie.”
P.P.S. Neserios, dar curios: „Tu pă care parte a TikTok te dai? Io de când îl am n-am auzit nicio manea și n-am văzut niciun BMW. Me is sad. Vreau și io țââțeee.”
ma dau pe ce e in trend, ca nu am nici cont, o ard incognito. si pe trend e dacat dorian popa si manele