Țin minte cum am interacționat prima dată cu KFC, acum foarte mulți ani, un pic suspicios, că la Brăila, acum 20 de ani, aripioarele de pui se puneau în ciorbă, nu exista (cel puțin nu la mine în familie/cerc extins) conceptul să faci și altceva cu ele.
Am ajuns în București, în vizită la niște rude, și m-au dus la KFC, să mâncăm aripioare picante. Cu sos cu usturoi, care era un fel de mujdei, dar nu mujdei, era un sos. Revoluționar, nu mai trăisem așa ceva niciodată.
Sosul a devenit apoi un totem reprezentativ pentru KFC. Nu îl găsești în străinătate, e cel mai bun diferențiator al brandului, din punctul meu de vedere.
Și iată cum, în 2019, trăim vremurile mărețe în care putem găsi sosul de la KFC și în retailul clasic, în hypermarket. L-am găsit in Carrefour, dar înțeleg că este disponibil și în Auchan și Kaufland. Permanent! Adică mereu!
Un sos! Cel mai popular sos din România. Vremuri uriașe, vă zic!
1 comentariu Adaugă comentariu
Deci cum crești un produs până la most wanted?