Dorna au o campanie foarte mișto de promovare a noilor sticle, în care te îndeamnă să ieși afară, la mișcare, să fii activ, acum poți să cari mai ușor și apă după tine, ridică-te ( din canapea) și mergi.

Rexona ne îndeamnă, tot cu Simona, la măcar 5000 de pași. Tot mișcare, tot pe afară, că dacă nu stai în casa poporului, nu prea ai cum să faci 5000 de pași în interior.

Decathlon ne propune sport pentru toți, totul pentru sport.

Producătorii auto ne invită să ieșim, să mergem, să descoperim, să explorăm, să nu stăm acasă.

De cealaltă parte a baricadei, Netflix ne vrea doar acasă, la cât mai mult binge, să stăm doar să ne uităm la televizor. Sau la laptop, pentru ăștia mai săraci, fără SmartTv. Valabil și pentru HBO Go, care au plecat pe fenta fenomenului binge și au început să bage toate episoadele din seriale odată, să epuizăm sezonul în 8 ore și apoi să așteptăm 2 ani un nou sezon. Da, de UMBRE zic!

În spijinul lui Netflix vin și UberEats, glovo, takeaway și cam tot cine face delivery. Ni le aduc ei la nas, să nu cumva să ieșim.

Pe lângă food delivery, avem și Bringo, care ne aduce inclusiv cumpărăturile acasă, spunem doar ce vrem și, pentru 20 de lei, ne livrează ei totul.

Deci, ce trebuie să fac eu, consumator? Ies afară să vânez ce-mi trebuie sau stau acasă și le aștept pe toate la nas, până voi deveni subiect de documentar despre obezitate?

După competiția pe bani, pe timp, acum avem de-a face și cu o nouă competiție în piață: competiția pe activitate.

Complicate vremuri.

P.S: există totuși și o parte bună la explozia asta de livrat acasă și făcut totul remote, că mi-am deschis un cont George la BCR de pe canapea, fără să fiu nevoit să interacționez fizic cu vreo persoană vie din vreo agenție, doar un video call de 15 secunde cu cineva de la ei, ca sa verifice că nu am dat vreun act fals. Două zile mai târziu, aveam cardul și contractul acasă, prin curier. Excelent, aș zice, dacă nu chiar impecabil!