Vi s-a intamplat vreodata sa realizati brusc ca aveti o oaresce dependenta de un anumit brand si nu stiti de ce?
Ei bine, mie da si de multe ori nu-mi explic de ce beau numai Pepsi [bine, pentru ca e za best], de ce fumez numai Lucky Strike, de ce prefer Nike lui Adidas sau mananc la Burger King de parca n-as fi vazut in viata mea un burger. De castigat nu-mi amintesc sa fi castigat ceva la vreun concurs al celor enumerate mai sus, nici premii sau orice altceva care sa ma fi agatat la un moment dat.
Doar pentru simplul fapt ca am rezonat cu produsul respectiv, am ales sa nu il inlocuiesc cu altceva. Sa fie conservatorism, brain-wash sau pur si simplu intamplare? Si uite ca se pot lega relatii de durata intre client si brand fara mari eforturi depuse. Numai sa fii acolo la timpul si momentul potrivit.
0 comentarii Adaugă comentariu
pur si simplu rezonezi cu anumite produse. dar pe de alta parte din timp in timp mai sunt si schimbari radicale….dupa multi ani de cola am trecut pe pepsi. la fel si cu tigarile. dupa multi ani de marlboro acum fumez dunhill. sunt multumit si impacat cu alegerile facute:D
Masinaria publicitara din spatele brandului este atat de buna incat iti da senzatia ca te identifici cu personalitatea respectivului brand. Manipulare, frate!
ma lasi ma? Lucky Strike nu a avut nicio reclama in Romania in ultimii 15 ani
asa e…nici rothmans. am un prieten care fumeaza rothmans tocmai pt ca nu le-au schimat deloc. sunt normale nu lights, ultra lights, menthol, cu filtru dublu sau mai stiu eu ce alte trick-uri mai au comerciantii de tutun din zilele noastre.
exact
Nu mi s-a intamplat acest lucru, sincer. Beau si Cola si Pepsi, chiar daca mai rar Pepsi…mananc si la KFC, Burger King sau Mc Donald’s ….
Gusturi. Care cresc odată cu brandurile. Pasiune pentru un nume mare care rezona şi el cu marca respectivă. Marketing inteligent.
cum ziceam: nokia, vaio, farmec, lancome, ikea, louboutin. printre altele 🙂