Blocajul dintre angajatori și candidații pentru joburi în social media și online-ul românesc

Articol din categoria: andreiu, scurte

După prezentarea pe care am susținut-o la webstock am realizat că, deși eram 3 oameni în panel care reprezentau 3 companii care de obicei angajează, nimeni nu ne-a întrebat dacă la vreunul dintre noi se fac angajări. Fie Golin, fie Oracle sau Bitdefender.

În același timp, e piața plină de anunțuri de angajare pe poziții de social media sau online something. De cealaltă parte a baricadei, e plin de oameni care fie vor să se angajeze în domeniu, fie vor să schimbe locul de muncă. Sau locul de muncă vrea să-i schimbe pe ei, în unele cazuri.

Având ingredientele de mai sus, unde e ruptura? Unde nu se face click-ul de aceste 2 tabere nu se întâlnesc și nu se omogenizează? Poate sunt pretenții mai mari din partea candidaților? Sau așteptări prea mari din partea angajatorilor?

Cred că ar fi utilă un panel mai elaborat, dacă nu chiar un eveniment dedicat pieței locurilor de muncă din online. Cu așteptări, realizări, obiective realiste. Cristi, ce zici?

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Faina ideea ta. Ar fi interesant un event dedicat angajarilor in Social Media.

  2. #2 Comentariu nou

    Problema vine din ambele părţi. Niciuna dintre ele nu ştie ce-i de cerut şi ce-i de oferit.
    Exemplu cel mai bun îl am la firma unde lucrez unde de câţiva ani se angajează de aiurea. De fiecare data cănd a fost nevoie de un angajat nou, s-a făcut trenuleţul cu HTML, CSS, JAVASCRIPT, Photoshop, Illustrator, Flash, Dreamweaver. Unii au ajuns să nu fie luaţi pentru că sunt prea pregătiţi şi cei care au fost selectaţi ajung să fie content manageri şi mai decupează fotografii.

  3. #3 Comentariu nou

    Ai vazut pana acum cum suna anunturile de angajari in SM?
    ,,Marks caută un super savant pentru rolul de Social Media Manager” sau ,,Social Media Guru”. Cerinte: ,,Ce superputeri ai?”.
    Cand anuntul va reflecta o fisa a postului, corect scrisa si asumata, atunci vor veni si potentialii angajati. Pana atunci, cu anunturi scrise creativ de fatuci facute PR-iste la Spiru, care se zgaiesc la Capatos si Las fierbinti vor fi numai grimase din partea noastra.
    Cum crede cineva ca un social media care are habar cu ce se mananca atat comunicarea de produs cat si cea de brand, va ,,pune botul” la texte ieftine copiate din scheciurile emisiunilor si serialelor proaste la care se uita fatuca pusa sa scrie de capul ei un anunt de angajare.
    Pentru mai multe motive, cereti sa revin cu amanunte.
    P.S. Este necesara si o diferentiere intre creativ si tehnician (marketer).

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.