De când s-au cam răsfirat sutele de oameni care așteptau la coadă la personal, companiile au decis că e cazul să investească în campanii de „employer branding”, care să facă brandul mai atractiv pentru potențialii candidați.

Unele reușesc, de obicei reușesc cei care au constanță, altele eșuează pentru că n-a fost să fie, altele fac mai mult rău decât bine.

Campania de employer branding nu prea poate funcționa fără o strategie sănătoasă de HR.

Pentru că eu cred că o campanie de employer branding e reușită atunci când văd angajații brandului făcând endorsement pentru acesta, atunci când văd foști angajați folosind brandul respectiv sau recomandându-l altora care au nevoie de recomandări sau chiar când îl recomandă ca loc de muncă, deși ei au plecat de acolo.

Așa funcționează, din punctul meu de vedere, employer branding-ul: angajații tăi să fie primii ambasadori, nu bugetele de media sau de pr.

Poate bat câmpii, poate nu, rămâne de văzut, că vreau să îl iau la întrebări pe Doru Șupeală când vine la București, pentru conferință de employer branding.