Cred că boicotul civic este una din măsurile cele mai bune pe care le putem adopta ca protest împotriva celor care cred că sunt mai șmecheri decât alții și apelează la tot felul de înșelătorii.

Primele pe listă sunt restaurantele care îți pun pâine pe masă, fără să o ceri, și apoi o bagă pe nota de plată, chiar dacă nu te-ai atins de ea. La Mama ar fi un exemplu, unde n-am mai intrat de vreo 4 ani.

Următorii pe listă sunt cei care au prețuri ascunse pe site și care te pun să dai mail, ca mai apoi să-ți trimită ei o ofertă personalizată. Sălile de fitness, de exemplu, au acest obicei prost.

Ce poți personaliza la un access la sală, nu știu, dar trebuie musai să îți personalizeze oferta.

Imobiliare, la fel. Ajut un amic zilele astea să-și caute un apartament decent, vrea să cumpere, foarte mulți nu afișează prețul, îți trimit ei o ofertă personalizată.

Înțeleg nevoia de ofertă personalizată la chestii care presupu acțiuni specifice: de exemplu, la mobilă de acasă. Sau la haine, când îți faci un costum. Sau când faci chestii pe comandă, custom.

Nu când trebuie să-mi personalizezi aceiași 90mp ca și cei de mai jos.

Nu când trebuie să-mi dai un card de access într-o sală cu aceleași 40 de aparate, pentru toată lumea.

Asta nu transmite nici profesionalism, nici atenție către client, nu ești customer oriented, pare doar că ești maradonist, analizezi omul din ochi și-i faci preț.