Trecem peste faptul că am ajuns să plătesc 17 lei pe lună, fără să am vreo grijă de net sau minute.
Ideea e simplă, când am început să folosesc produsul ăsta, adică prin aprilie/mai, aveam o problemă că nu puteam plăti chestii gen parcare sau trecere pod la Fetești cu telefonul. Cumva frustrant, pentru că m-am obișnuit să nu mai stau cu cash la mine, mai ales prin oraș, unde plătești peste tot cu cardul.
Le-am scris oamenilor de problema asta, probabil s-au prins și ei, probabil au fost mulți care au semnalat același disconfort și acum e posibil, prin intermediul unei opțiuni pe care o poți activa în aplicație.
Îmi place produsul ăsta că este activ, viu, se transformă odată cu nevoile consumatorilor și este super customizabil, adică exact cum trebuie să fie un produs digital în 2020.
Îl activezi când vrei, cum vrei, alegi în orice moment ce plan tarifar vrei, ce pachet de date, știi mereu cât plătești și, bașca, plătești doar ce consumi.
Rămâi fără net? Te costă 5 lei 20GB. Vrei roaming? Îl activezi din aplicație. Vrei minute internaționale? Le activezi instant!
Toate astea fără să ai nevoie de interacțiune umană, fără să mergi în magazin, fără acte și hârtii semnate peste hârtii semnate.
Ceea ce este un mare plus, mai ales dacă nu vrei telefon luat cu discount și te interesează doar să ai un serviciu reliable, pe care să-l faci cum vrei tu.
Mai mult, pe yoxo.ro găsiți toată luna reduceri la abonamentele YOXO.
Articolul face parte dintr-o colaborare pe care Orange a demarat-o cu mine, prin intermediul blogului.
9 comentarii Adaugă comentariu
Ar mai putea lăsa și opțiunea de apel în așteptare activă pentru utilizatorii Yoxo. Nu cred că îi costă ceva și ar fi de folos.
E disponibila, se poate activa din setarile telefonului sau *43#
Pentru abonatii YOXO nu este disponibila. I-am intrebat pe chat si asta mi-au spus, o aveam activata dar nu functiona.
Nu inteleg acest yoxo merge pe reteaua orange? ca nu inteleg razza lor de acoporire de semnal. si nici daca au wi-fi direct calling.
este un produs orange
Salut Andrei,
YOXO este încă la început, avem multe lucruri la care lucrăm și sperăm să le putem face disponibile pentru clienți cât mai curând. O listă așa de lungă de dezvoltări și așa de puțin timp 🙁
Este încurajant pentru noi să vedem că există dorință pentru astfel de evoluții pentru abonamentul nostru. Sperăm să îți placă ce urmează 🙂
#SoMuchToDo
Îți mulțumim pentru încredere și feedback!
Functia apel in asteptare este disponibila sau nu, la acest moment?
habar n-am