Ieri am fost la cursul de Next Generation Marketing ținut de Tudor Galoș. Vă recomand să-l urmați, dacă mai prindeți locuri la proximele ediții, având în vedere că are o experiență destul de relevantă în domeniu, lucrând câțiva ani la un srl din domeniul tehnologiei.

În fine, unul din subiectele cursului era identificarea valorilor brandului și încadrarea acestuia într-un arhetip. Și cum trebuie să comunici cu publicul tău în consecință, cum identifici publicul tău, cum te conectezi cu el, cum devii un partener, nu doar un simplu provider de orice.

Și ne spunea Tudor că e foarte important să transformi clienții în advocates, pentru că întotdeauna vor avea câștig de cauză cei care au tribul mai puternic și reușesc să adune în jurul lor cât mai mulți loiali.

Am plecat de acolo și am intrat pe net, în timp ce așteptam să iau copilul de la creșă. Campanii făcute doar on-off, fără cap și coadă, fără insight, „niște postări pe insta, 10 instastories”. Chestii făcute doar de dragul de a sparge niște bani, prea puțini sunt cei care lucrează pe strategie și un fir roșu.

Important e să identifici unde poate interveni brandul tău în rutina zilnică a consumatorului, nu să intri cu forța în viața lui, pentru că nu va reacționa în consecință.

Nimănui nu-i pasă cum arătau autobuzele acum 200 de ani, important acum e să-i arăți când vine autobuzul în stație, să știe când să plece de acasă.