Un exemplu de comunicare de criză: Vodafone

Articol din categoria: andreiu

Am primit comunicatul de la Vodafone, cel transmis de către CEO, pentru angajați și clienți, în care asigură că e totul bine, că au luat măsuri de protecție ( de exemplu, au mutat toată activitatea de customer care în afara biroului) și că sunt implicați, prin Fundația Vodafone, în susținerea națiunii, în aceste momente complicate.

Simplu, din 3 rânduri, fără truisme, fără construcții alambicate, fără expresii cu dublu sens.

 

  • La Vodafone România am luat toate măsurile necesare pentru a proteja sănătatea angajaților noștri și pentru a continua să ne servim clienții cât mai bine; 
  • Vodafone România a mutat întreaga activitate de Customer Care în afara biroului, în smart working, pentru a-și proteja angajații;
  • Fundația Vodafone România își unește forțele pentru a contribui la susținerea societății românești  în timpul acestei crize fără precedent.

 

Apoi detaliază, pentru fiecare paragraf în parte, ce fac și cum fac.

As simple as that.

Fac toate eforturile să mențină rețeaua la capacitate maximă, pentru ca utilizatorii să nu sufere deloc, au trimis angajații să muncească de acasă, ca să evite pericolul și contaminarea acestora.

Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie. De asemenea, Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale
către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.
Pentru clienții companii, Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul
Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.

Poți fi la curent cu ce face Vodafone în zilele astea dacă stai cu ochii pe canalele lor oficiale:   https://www.vodafone.ro/personal/info-covid19/index.htm și Facebook: https://www.facebook.com/vodafonero.

Recomandările lor, în format video

 

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]