Twitter n-a murit, doar că s-a domolit entuziasmul începutului

Articol din categoria: mișto

twitter

A scris ieri Alex un articol în care spune că e paradoxal ca numărul de utilizatori să crească și interacțiunile să scadă. A mai adus în discuție și faptul că nu se mai organizează tweetmeet-uri și alte adunări care să plece de acolo. Că nu mai apar #hashtag-uri care să antreneze lumea și tot așa. A mai zis și de companii, că au prezență moderată, lucru care a dat apă la moară haterilor, dar asta e altă discuție.

Eu țin să-l contrazic un pic pe Hoinărică. Nu s-a ales praful, dimpotrivă, s-au așezat apele. Acum 4-5-6 ani era entuziasmul de început, atât al utilizării Twitter pe la noi cât și a formării de comunitate online. Au trecut ceva ani de atunci și lucrurile au ajuns la o oarecare maturitate. Atât din punctul de vedere al rețelei cât și al userilor. Plus că foarte mulți care atunci erau studenți s-au angajat și nu mai dispun de același timp liber

Eu am cunoscut o grămadă de oameni prin intermediul twitter cu care am rămas prieten, cu unii chiar foarte bun. Îmi vin în minte la prima strigare  Lucian Marin, Mariciu, Copolovici, Arhi și a lu Petcu de la Brașov. Desigur, sunt mult mai mulți. Oameni cu care încă ies, cu care mă văd la o bere sau la o ciorbă sau cu care dau o fugă la mare. Chestii pe care le facem #pebaniinoștri, ca să nu mai aibă nimeni apă la moară că stă cineva într-o bere dată de nu știu ce brand.

Da, e normal să se trieze lucrurile, e normal să apară simpatii și antipatii, dar asta nu înseamnă rețeaua se află în vreo moarte clinică.

Cât despre companii care vor să facă vreo campanie acolo,  puțin spre deloc probabil, având în vedere precedentele create cu băeții caterincoși pe #.

 

twitter via shutterstock

12 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Plus ca titlul lui e un pleonasm: „s-a stins dar creste”. Probabil ca el vroia sa spuna ca Twitter nu mai e ca mirc-ul de la inceput desi niste copii cu mult prea mult timp liber pentru asta il foloseau.

    Intre timp multi din copiii aia au dat de munca is nu mai au timp sa o frece la greu pe media sociala. Ca-n viata 🙂

  2. #2 Comentariu nou

    sa nu ne dai link, ciSmaru, ca nu suntem link worthy. Obaie ce esti!

  3. #3 Comentariu nou

    Dragos, cum poate fi pleonasm cand folosesc conjuctia adversativa „desi”? Tocmai asta am zis. Cifrele cresc, conturi mai multe, dar activitatea per ansamblu scade in Romania.

  4. #4 Comentariu nou

    din ciclul aspru dar sever 🙂

    atunci afirmatia ta ar trebui pusa in urmatorul context: desi o gasca de oameni nu il mai foloseste Twitter ca pe mirc pe vremuri, numarul de conturi de pe Twitter creste. De activitate overall nu cred ca ai de unde sa stii, cred ca doar Twitter stie asta, doar faci o corelatie incorecta.

    Si sunt medii mult mai mari si mai puternice unde nu sunt campanii deci si asta e o corelatie incorecta.

    Lucruri de nuante si semantica, I know, dar na, io sunt atent la detalii. Iar zilele astea am timp liber :-))

  5. #5 Comentariu nou

    din ciclul aspru dar sever e un oximoron 😛

    se posteaza mai putin din Romania. n-am cifre, dar e feelingul general. da, nu mai e chat online public, dar din chatul ala se nasteau niste idei misto.

    treaba cu campaniile nu e o problema, nu stiu de ce s-a legat toata lumea de aia.

    iar gasca de oameni e fix gasca aia care avea cea mai mare activitate, cei mai multi followeri, erau Key Opinion Leaders. daca ti se pare ca asta nu e important…

  6. #6 Comentariu nou

    OK, you had me at Key Opinion Leaders 🙂 Asa o fi…

  7. #7 Comentariu nou

    Mie îmi merge bine. Am ajuns deasupra Elenei Băsescu.

  8. #8 Comentariu nou

    E mort si ingropat. In mare vezi link-uri si poate atunci cand sunt emisiuni ceva opinii.
    In rest, s-a dus farmecul acela de nou. A murit, incet dar sigur.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]