Tu știi unde vrei să ajungi peste 5 ani?

Articol din categoria: andreiu

Ieri am primit un comunicat de presă de la DPD care mi-a atras atenția, deși, chiar dacă nu sunt jurnalist, fac parte din categoria despre care a scris Manafu ieri, care nu e impresionată de comunicatele de presă. Probabil citesc 1 pe lună cap-coadă, dacă titlul este destul de interesant încât să-l și deschid.

 

Revenind la DPD. Comunicatul vorbea despre rebrandingul companiei, din DPD în DPD Group, o nouă identitate vizuală și un nou slogan, DPD – your delivery experts, pentru Europa.  Mai sunt și niște cifre de creștere pentru 2014 pe acolo, impresionante, creștere anuală de 27% și altele.

Mi-a plăcut în schimb un paragraf de acolo:

Pentru 2015 DPD estimează afaceri de peste 100 milioane lei, în creştere cu peste 30% faţă de 2014. Obiectivele ambiţioase sunt susţinute de planul investiţional în valoare de 15 milioane de euro, demarat în 2014, care setează ca ţintă pentru 2020 poziţia de lider pe piaţa de curierat în zona Balcanilor.

 

Investiții mari, obiective a la long și gândire zonală. Ceea ce e mare lucru, într-o piață care merge pe short terms și unde serviciile de calitate în curierat sunt oferite de vreo 2 jucători, fiind plin internetul de experiențe negative.

Să sperăm că investițiile astea vor aduce plus valoare și servicii de calitate superioară.

Atât. Asta voiam să spun, că mi-a atras atenția planul lor pentru 2020, cu lider de piață în regiunea balcanică.

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Anul trecut am schimbat compania pentru care lucram (banking) și am trecut într-un mamut de servicii IT. Ambele companii vorbeau angajaților, de anul trecut, despre 2020, cu planuri de dezvoltare și viziune destul de clară, chiar pentru un negru ca mine, deloc implicat în decizii majore și strategie. De asta au ambele peste 100 de ani de existență și de asta nu vor muri, probabil, decât o dată cu întreaga omenire, dacă se va întâmpla asta vreodată.

  2. #3 Comentariu nou

    Cred ca trebuie facuta diferenta intre un slogan promotional si o strategie de business pe termen mediu. Daca acel comunicat ar fi fost mai explicit si ar fi facut referire la cateva cifre, respectiv planuri de dezvoltare, ar fi fost cu mult mai credibil, cel putin pentru mine. Asa…astept doar sa ma surprinda.

    • #4 Comentariu nou

      au fost date in comunicat, dar nu mi s-au parut relevante in context

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.