Se dă un articol apărut pe wall-street.ro, în al cărui titlu ni se promit niște informații de interes, de bun simț, despre un tânăr care a reușit să salveze o casă de la prăbușire și a transformat-o într-o locuință de mare ștaif.
Interesant ar fi fost să aflăm cum a realizat asta, cât a durat și câți bani a costat renovarea. Numai că nu, în articol ni se spune că e un om foarte bun, că de fapt a angajat o firmă de arhitectură să renoveze casa și că vrea să o vândă renovată cu 290.000 de euro. Dar că are în plan pentru viitor și alte astfel de achiziții.
Mă rog ălui de sus, oricine ar fi el, ca aia 9 de se bat pe un loc anul ăsta la jurnalism, măcar să învețe să facă advertoriale mai bune ca ăsta.
0 comentarii Adaugă comentariu
In general, inainte de a citi vreun articol care pare interesant din titlu, incearca sa-ti reduci asteptarile 🙂
Cum au făcut, cât a durat și alt treburi de genul fac parte din secretele firmei de arhitectură. Chestiile astea le povestești tu cel care ți-ai făcut casa, dacă vrei. Aici omul vrea să facă bani, iar modul în care-i face ține de competența – pe limba voastră expertiza – firmei respective. Arhitect, în România, înseamnă șef proiect, deci inclusiv gestionarea lucrărilor costă mai mult sau mai puțin, în funcție de performanță.
Nu că ar fi articolul vro operă literară, dar important era să vezi rezultatul (sunt totuși 18 poze bune), prețul și firma de arhitectură. Alte informații pot aduce avantaje sau dezavantaje – depinde de ceea ce dorește firma să facă public.
@dam comentariul tau este exact in cheia articolului. nu spune nimic util, doar lauda firma de arhitectura
Erau interesante niste imagini si cu casa inainte de renovare…