Reclamele outdoor făcute la mișto

Articol din categoria: andreiu

Ieri stând în trafic îmi sare în ochi reclama de mai jos

Și zic….hmmm, interesant. O fi vreo soluție de CRM, vreo platformă de E-commerce, hai sa vedem.
Și intru pe www.odoo.ro, pentru că reclama este în limba română și putem presupune că nu am 15 ani de experiență cu digitalul și sunt un antreprenor la început de drum, care are nevoie de o soluție tehnică care să-i facă viața mai ușoară.

Și dăm de asta

Și bineînțeles că există www.odoo.com, o platformă care nu spune nimic în limba română și despre localizarea în România.

Întrebarea mea, este, următoarea: de ce mai cumperi un OOH într-o zonă foarte bună, cu trafic intens și expunere mare, dacă îți bați joc de ea? Nu pui un link, nu mai adaugi o linie de text explicativă, nu pui un QR code ( că tot e la modă după superbowl), nu faci nimic ca să sprijini reclama aia?

Poate mă lămurește cineva, că exemplul de mai sus nu este singular, probabil ați văzut toți afișele cu FC Progresul București prin oraș, care nu au, la fel, nici un link, nici o explicație, nimic. Doar logo-ul echipei lipit pe stâlpi.

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Odoo este o platforma facuta in Belgia, daca nu ma înșel, si sunt prezenti in mai multe tari prin firme partenere. Cel mai probabil, de una dintre aceste firme e facuta reclama si poate pe principiul „hai sa facem si noi ceva ca sa vada compania-mama” „sa fie acolo” …. Odoo iti permite faci destule dintr-un singur „panou de comanda”, il folosesc la munca, dar mie nu îmi place si nici nu l-as folosi daca nu ar trebui. Cam prea complicat pentru gustul meu. 🙂

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]