Stăteam și mă gândeam la faza cu tramvaiul și BMW-ul, cum a reacționat lumea la faza aia și câtă sete de răzbunare se simte între oameni, pe micii smecherași plini de tupeu, care după ce că încalcă cu bună știință regulile mai fac și tarantele în trafic, gen să frâneze brusc, să taie fața, chestii nasoale.
Poliția clar e depășită de situație, fie nu vrea, fie nu poate face mai mult, să fie mai activi pe străzi, să ia mai multe permise, să fie proactivă, nu reactivă. Plus că e numeric depășită, mai ales poliția rutieră, Nu ai cum să te împarți, și între pândă și între trafic.
Dar, și aici voiam să ajung.
Să presupunem că avem un autobuz la 25 de mașini și să spunem că un tramvai la 100 de mașini, că autobuze sunt mai multe. Deci avem un șofer de autobuz la 25 de șoferi de autoturism și un vatman la 100 de autoturisme.
Cum ar fi dacă am da prerogative de poliție rutieră ( eventual să facă o mică calificare la locul de muncă) acestor conducători de mijloace de transport și să poată sancționa neregulile din trafic, pe loc, imediat ce le-au semnalizat?
Este că altfel am intra pe linia de tramvai? Și altfel ne-am băga în intersecții? Și altfel am forța semafoarele? Și altfel am parca?
Cred că am circula mai bine! Mult mai bine!
3 comentarii Adaugă comentariu
e putin cam drastic ce propui, nici nu m-as baza pe obiectivitatea soferilor de autobuz/tramvai. o solutie ma buna mi se pare montarea de camere video omologate pe toate autobuzele, tramvaiele, troleele si dat amenzi pe baza filmarilor.
bai, eu am glumit, dar vad ca lumea, mai ales pe facebook, a luat-o de buna si vine cu imbunatatiri. mi s-ar parea o tampenie, sincer
Atunci se chemă că ai trollat cu mare succes, ai ajuns la un alt nivel 🙂