Înaine să mă apuc de online am lucrat în vânzări și în front office pentru o bancă. Unul dintre motivele care m-a determinat să plec să fac altceva a fost și ăsta despre care vă vorbesc în continuare.
Există o specie de vânzători care nu au nici un fel de scripul în a vinde orice oricui și a prosti cât mai mulți oameni, ca să le iasă lor targetul. Și mai ales pe pensionari sau pe oamenii în vârstă, mai ales care nu sunt foarte tech savy. Oamenii ăia care bagă cele mai scumpe pachete de servicii, de care bieții oameni nu au nevoie sau măcar habar că le au. Sau condiționează oferirea unui serviciu gratuit de un produs scump din portofoliu.
Așa vezi pensionari datori la companiile de telecom pentru că s-au trezit cu abonamente de internet de care nu știu, pachete de internet și mobile banking de care nu au habar, sau cu produse scumpe pe care nu le folosesc.
De unde m-am luat. Am stat o săptămână la Brăila la ai mei, eu am muncit de acolo, copilul s-a jucat cu ei, toată lumea fericită.
Îl întreb pe taică-miu de ce nu a mers la Digi să ceară card CI+ pentru televizor și se chinuie cu 2 telecomenzi. Mi-a răspuns că cei din magazin i-au spus că trebuie să facă abonament la HBO și 4k, altfel nu beneficiază de card CI+.
I-am făcut cont online și am rezolvat în 3 minute, am rezervat cardul în magazin, s-a dus taică-miu și l-a luat. Pentru că pe internet e posibil, sistemul nu încearcă să te țepuiască.
Și stau și mă întreb, ce stomac să ai știind că ți-ai făcut planurile pe banii și neștiința unor oameni care vin la tine cu încrederea că le vei rezolva o problemă pe care o au? Cum dormi noaptea, cum îți bei cafeaua dimineață?
Știu, weekendurile în mamaia și ultimul iphone nu se țin cu valori, bonusurile se iau pe cifre și cantitate, dar nu tot nu concep cum poți fura de la bătrâni.
10 comentarii Adaugă comentariu
câte tablete ieftine și proaste au vândut operatorii telecom în ultimii ani prin metode mizerabile…
oho, da
Dacă n-ai făcut și o sesizare in legătura cu treaba asta, degeaba…
e cuvantul lu taica-miu impotriva cuvantului alora din magazin. d-aia erau buni mistery shoppers cand existau, ca ii mai ardeau
Acum 3 saptamani am comandat de pe contul de Digi inca un CI+. Stoc insuficient, te anuntam cand o sa il livram.
ca nu e stoc e una, dar nu te-a pus nimeni sa iei nu stiu ce pachet ca ai acces la card
Fix așa au pățit ai mei – au mers la bancă (nu zic banca BRD) să pună niște bani într-un depozit și au plecat acționari ai fondului de investiții Simfonia ,sau ceva de genul ăsta, fără ca măcar să știe ce au semnat …. Ăștia sunt oamenii de vânzări de azi – niște impotenți nescrupuloși
Socrul meu a fost la Vodafone sa cumpere un tel pt soacră-mea și le-a zis ălora că nu vrea și un număr în plus, ci doar un telefon. Nu a zis nimic vreo două luni, pt că l-a luat drept cadou, și a fost prea târziu că să îl pot trimite cu el înapoi. I-au dat pur și simplu un abonament nou, cu număr cu tot, deși l-au asigurat că e doar telefonul 🙂 Noroc că soacră-mea avea prepay si doar vreo 30 de contacte așa că i-am anunțat pe toți și i-am schimbat numărul, altfel, daca nu mă uitam eu in contract ar fi platit in continuare un prepay și un abonament destul de gras. Nu mai zis că tot așa l-au prostit și cu o mizerie de tableta la ofertă pt care a plătit doi ani un abonament de date, deși nu pleacă cu ea din casă niciodată.
In perioada carantinei a fost mama mea la un magazin Orange sa-si incarce prepay-ul cu 5 euro. I-au zis ca nu se mai poate si singura solutie e sa-si faca abonament. Acum o pensionara are abonament. Eu inca am prepay…
WTF is wrong with these people?