*disclaimer: dacă nu ești din mediul online, blogger, om de comunicare sau de digital, există o șansă să te plictisești sau sa nu înțelegi nimic din articol
Citeam articolele lui Radu și Alex și n-am putut să mă abțin să nu râd. Râd pentru că problema apare public acum, la câțiva ani de când tot e semnalizată și contestată. Adică, toată lumea știe de oamenii care sunt mereu la evenimente. Este un tip, al cărui nume îmi scapă mereu, (mariusceva) care e prezent la toate evenimentele. Toate, fie că vorbim de tampoane fie că vorbim de navete spațiale, el e acolo.
Și nu sunt doar jurnaliști acolo, sunt și bloggeri care scriu la amcincicititoripeluna.blogspot.com.
Dar acum, serios vorbind, nu e vina lor. Că ei, neavând alternativă, se duc peste tot pe unde sunt chemați. Un fel de aplaudaci din televiziune, care sunt plimbați de la acces direct la capatos și iau (luau prin 2012) vreo 50 de lei pe zi. Ăștia nu primesc bani, primesc haleală și ceva pișcoturi.
Repet, pentru că sunt chemați. Pentru că, atât agențiile cât și clienții, sunt disperați să aibă oameni mulți. Să spargă o căruță de bani pe un eveniment, să încarce spațiul ăla cu un milion de oameni, să se facă o sută de mii de poze la panou și mai apoi să se raporteze reușitele la hectar.
Nu că m-aș pricepe, dar cred că poți face chestii mult mai smart cu bugete decente, unde să ai rezultate bune, fără să ai un milion de oameni inplace. Întrebați pe la agențiile serioase și vedeți ce vă zic.
Dar nu, pe noi ne interesează să avem lume, să fie plin, pentru că am promis clientului că facem eveniment cu bloggeri, sigur va ieși bine. Și trebuie să avem bloggeri, mulți, buni, proști, nu contează, să fie la număr.
Deci, de la ce număr în sus se poate spune că avem un eveniment reușit?
P.S: în ultimii ani am început să merg la cât de puține evenimente pot, tocmai pentru a evita contactul cu evenimentiștii de serviciu.
9 comentarii Adaugă comentariu
Salut Zoso,
Pentru că mai e o lună până la deschiderea calendarului de evenimente Bucharest RUNNING CLUB de anul acesta, pentru că iubim cu toții sportul și pentru că încercăm să adoptăm o nutriție sănătoasă, avem plăcerea de a te invita la deja tradiționala întâlnire de socializare, de data aceasta într-o formă inedită – Yogurt & Yoga Evening, găzduită în 2 martie de Athenee Palace Hilton.
Te așteptăm cu drag, joi, la orele 19:00, la Athenee Palace Hilton, pe strada
Episcopiei, nr. 1-3, Bucuresti.
Dress Code: fitness
Deci iaurt și fitness. Ce zici? 400km pentru o lecție de yoga și un iaurt? Merge?
Chiar vei rata un asemenea eveniment de importanță cosmică? Te uiți la 400km când e vorba de iaurt și yoga?
Eu as merge doar ca sa vad cum vin domn’soarele fesioniste imbracate, conform dresscode-ului „fitness” :))
pacat ca acolo nu se poate bea, sa isi arate tatele, ca aia de aseara
Dar ce rai erau aia de comentau pe facebook… niste derbedei…
Atata timp cat iti scoti banii pe tacam, formatie si tort eu zic ca e ok. E si mai bine daca reusesti sa acoperi florile,candy-bar-ul, fotograful si omul cu camera.
Andrei, despre ce tip de eveniment vorbim: conferinta, workshop, eveniment de lansare, etc.?
Sincer, cred ca numarul oamenilor care participa la un eveniment nu este atat de important pe cat este calitatea / relevanta participantilor pentru specificul si subiectul fiecarui eveniment.
Fiecare organizator de evenimente are libertatea de a stabili obiectivele si toate celelalte aspecte ale unui eveniment!
Eu n-am griji dinastea, pe mine nu ma cheama nimeni la evenimente si nici nu-mi contabilizeaza unicii 😀