Impresii după Digital Marketing Forum 2014

Articol din categoria: andreiu

Digital Forum Acum vreo 2 ore a luat sfârşit prima zi din Digital Marketing Forum 2014, evenimentul care vrea să facă un pic de lumină în lumea de marketing şi de digital de pe plaiurile mioritice.

Voi începe cu finalul şi o să spun că la final de zi, când am plecat de la faţa locului, am realizat că a fost o ediţie mai bună anterioarelor, oameni mult mai interesaţi, prezentări foarte bune şi speakeri pe măsură. M-au impresionat foarte tare Raluca Kisescu de la Avon şi Marius Pahomi de la Conversions.  Raluca pentru că a avut o prezentare obiectivă, cu slide-uri bine structurate, cu mesaj clar iar Marius pentru că a spus lucrurilor pe nume şi anume că „like” nu vinde şi nici afacerea nu o creşte.

Aşadar, cu liniuţă de la capăt, cu ce am rămas după:

– sinceritatea în business este la fel de importantă ca aceea din viaţa de zi cu zi

– landing page-ul este foarte important, fiind prima interacţiune a clientului cu site-ul tău

– coboară în stradă, ieşi în întâmpinarea clientului tău, surprinde-l mereu cu ceva – 47,4% dintre cumpărători se informează şi iau decizia de cumpărare online

– mediul online este al doilea din punct de vedere al investiţiilor în publicitate

– există branduri care nu au buton de „like” pe site ci de „cumpără”. culmea, butonul din urmă generează vânzări

– în 2014 lumea încă mai întreabă ce modalităţi avem de a măsura rezultate şi de a urmări un click (răutatea zilei)

– durata medie de vizualizare a unui clip este de 20 de secunde

– viitorul este în mobile.

Pe de altă parte, nu am să reuşesc să înţeleg speakerii care dau exemple de branduri şi campanii din străinătate. Sunt sătul de Tesco, Walmart sau Lowes. Are rost să comparăm pieţele de afară cu cea de aici? Are rost să discutăm de bugetele aruncate în joc? NU.

Aici bravo pentru cei de la McCann. Vin cu prezentări ale campaniilor făcute de ei. Aici, în România.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    doar ca ar trebui sa mai improspateze si ei, ca mi s-a acrit de cate ori am vazut campania aia cu mancatul impreuna

  2. #2 Comentariu nou

    Eu zic ca rautatea zilei e ca in 2014, lumea inca mai spune ca „landing page-ul e important”. Si atat.

  3. #3 Comentariu nou

    @carmen deh, nu toata lumea e cu state vechi. e un sfat constructiv, totusi

  4. #4 Comentariu nou

    E ironic faptul că am vrut să dau like articolului şi nu am găsit butonul de „like” :))

    • #5 Comentariu nou

      @Alexandru in schimb il poti recomanda 🙂

  5. #6 Comentariu nou

    Aceste „evenimente” reprezinta multa vorba luuuuuunga si fara sens.

    • #7 Comentariu nou

      @Ioana cand esti total in afara industriei si subiectului, da

  6. #8 Comentariu nou

    Buna tuturor,
    Ceea ce de multe ori nu este specificat este importanta marketingului online, importanta unui website si totodata importanta mobilizarii unui website.
    De exemplu mi se recomanda firma x iar eu vreau sa stiu mai multe. Ce fac prima data? Caut pe internet sa vad reviews sa vad cat mai multe detalii pentru a verifica veridicitatea zvonului. Impresia lasata clientului online este ffff importanta. De curand mi s-a recomandat un restaurant in Bucuresti, iar curiozitatea m-a facut sa in caut pe telefonul Mobil fiind afara cand am primit recomandarea. Va spun sincer, faptul ca acel site era nemobilizat mi-a dat impresia ca nu merita efortul dupa ce incercasem de cateva minute sa aflu adresa si numarul de telefon. Un vizitator pe site petrece in jur de 6 secunde si daca in acele 6 secunde site-ul tau se misca in reluare, sau in alte cazuri nu este mobilizat, sau este greu de manevrat pentru a obtine anumite informatii atunci clientul este pierdut si rata de bounce va fi foarte mare. Daca ai un website bun si tot nu atrage atunci trebuie sa te gandesti la SEO, la adaugarea unui video sau adaugarea unui prezentator. Cauzele nereusitei sunt multiple, dar pot fi rezolvate!!!

  7. #9 Comentariu nou

    Pentru Marius Pahomi as merge oriunde e speaker. Are ceva … nu stiu … ceva care te face sa simti ceea ce vrea sa transmita, nu doar cuvintele

  8. #10 Comentariu nou

    as mai adauga, daca imi permiti, ca in 2014 accentul va cadea si pe video content . e o idee cu care am ramas de la DMF14; au vorbit multi speakeri despre platformele video.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.