De ce crește Tananana?

Articol din categoria: andreiu

Văd din ce în ce mai mulți oameni care recomandă sau ascultă Tananana zilnic, deodată, aparent fără vreo explicație. Am încercat să o găsesc la mine, care ascult radioul ăsta de câteva luni bune, fără pauze.

Am identificat vreo 3 motive:

  1. nu au vorbărie inutilă în cursul zilei. Au doar matinalul cu Maco și Muntele, care e mișto de ascultat dimineața, apoi e pauză până pe la 5 când vine Gojira. În restul zilei, doar muzică, știri și câte un calup de publicitate, de bun simț. Nimeni nu are chef ziua la birou să asculte un MC care zice chestii doar să se audă vorbind sau să ne explice că urmează trupa X cu melodia Y. Serios acum.
  2. nu exagerează cu reclamele. Cred că sunt maxim 3 pe calup, toate segmentate pe audiență, nu auzi catena și alte mizerii cu hemoroizi sau incontineță.
  3. playlistul. față de alte radiouri nu au heavy rotation, iar muzica nu se repetă cu stoicism. Ieri am auzit două de la Byron, aseară când scriam asta era Florence și în general prinzi muzică super bună. Cam la fel era la Seven pe vremea lui Dinu.

Mă rog să îi țină și să nu se apuce să strice rețeta succesului. Pentru că birou, mașină, căști la telefon, d-astea.

 

17 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Poate daca ar intra si ei in anul 2017 si ar inlocui mizeria aia de site bazata exclusiv pe Flash cu ceva care sa fie folosit de toata lumea atunci cu siguranta l-as asculta si eu…

  2. #4 Comentariu nou

    Sunt curios să văd datele reale, nu awarness-ul din online. Eu raman pe Guerrilla, cel mai bun interval fiind 14-17, când e Memo.

    • #5 Comentariu nou

      I like you man. Si eu ascult guerrilla la birou. Toata ziua. Sunt buni.

    • #6 Comentariu nou

      guerrilla a devenit penibil dimineata. pe masura ce mergi spre programul de seara devine bun. se poate si cu foarte putina muzica. programuld e seara cu dragos matei si carla e super haios. oamenii abereaza intr-un mare fel si totusi sunt misto. aia dimineata doar au devenit penibili. adica penibili, ca sa fie clar.

  3. #7 Comentariu nou

    Salut. Misto articolul cu o singura precizare: la Radio Seven INCA se aude muzica de pe vremea lui Dinu! Si ca sa lamurim, Radio Seven e radioul ce emite pe 103,4 FM in Bucuresti.

    • #8 Comentariu nou

      nush ce sa zic, INCA ala de la tine din comentariu contrazice cam ce e acum pe radio.

    • #9 Comentariu nou

      Ai putea sa ma crezi pe cuvant 😉 vine si schimbarea dar pe 7 aprilie.

    • #10 Comentariu nou

      Si mie imi place 7

    • #11 Comentariu nou

      INCA, probabil in sensul in care se mai simte ca a fost Dinu implicat pana acum ceva vreme. Intre timp a disparut echipa initiala (stratula, dinu…) si incet, incet se face intuneric.

    • #12 Comentariu nou

      Seara mai ascult „Cuvinte cu Vintilă” la Seven. Imi place! Tanananananana l-am scos. Nu m-a prins! Au rămas: RFI, Rockfm, Sport total fm, Seven, digi, Itsy Bitsy.

  4. #13 Comentariu nou

    Aoleu ce ma enerveaza ca nu vorbesc sa spuna cine canta. Am auzit niste melodii misto si stateam cu Shazam sa vad cine e cantautorul. Noroc ca atunci cand fac streaming pe TuneIn afiseaza si melodia…

    • #14 Comentariu nou

      Asa patesc si eu :)). Si unele sunt prea underground ca sa le recunoasca Shazam, ma salveaza TuneIn 🙂

  5. #15 Comentariu nou

    Ai incercat sa asculti altradio.ro? Eu unul m-am saturat rau de fm, de vorbe goale, reclame si tot felul de prostii. De juma de an m-am mutat pe online si e mult mai bine.

  6. #16 Comentariu nou

    Andrei, iti place Tananananana pt ca moare. Setupul descris de tine e de cadere libera si nu produce $. Cand nu e bani aint nici vea’ta nu e (nu se platesc salarii, nu se face profit, nu se… etc.).

    Ori apartii unui super-trust (urmarind cu stricte-ish o anumite politica editoariala) si-ti poti permite sa umplii frecventa cu „muzica buna si cat-mai-putin-reclame”) ori sponsorizezi.

    Cius,
    M

  7. #17 Comentariu nou

    Mda… Radiourile cu reclamă puțină sfârșesc prin a muri. Numai dacă nu este cineva așa de altruist și nu aduce bani de acasă ca să dea muzică bună neîntreruptă de publicitate…
    Lucrez in radio de vreo 11 ani și știu că totul este un compromis fără sfârșit. Ai reclamă multă, intră banii, dar pleacă ascultătorii. Dacă pleacă ascultătorii nu mai vin banii. De aceea, soluția este să faci programe atât de bune încât ascultătorii să ierte calupurile mari de publicitate. Dar ascultătorii nu prea au obiceiul de a dezvolta sentimente de fidelitate. Ei găsesc mereu soluții înaintea radiourilor: muzică pe stick/CD, radiouri online, etc. E greu.
    Un radio care atrage cel mai mult prin faptul că dă muzică neîntreruptă de publicitate nu poate trăi prea mult fără finanțare externă.

Adaugă reply - gigixy

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.