CFR investește 55 de milioane de lei în stații de mare importanță precum Murgeanca sau Teregova

Articol din categoria: ca la noi

CFR  a dat publicității un comunicat în care se laudă cu un contract de 55 de milioane de lei semnat cu cei de la Alstom, bani pe care îi va investi în ( wait for it) proiectarea şi execuţia unui sistem de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite şi a frânelor strânse, care va funcţiona în apropierea a 21 de staţii de cale ferată.

Bun, stau eu și mă întreb, având în vedere viteza de deplasare record pe care o are CFR-ul, mai mică decât în anii 1930, de ce și unde se pot supraîncălzi osiile și boghiile.

Dar asta nu e tot. Ca om care a fost martor la evoluția transportului feroviar în România, care a prins vremurile de mult apuse când Brăila-București se făcea în 2:30 h nu în 4 ca acum,  mă așteptam ca investițiile să fie făcute pe magistrale importante și intens circulate. Nu știu, București – Iași, București – Timișoara, București – Oradea sau altele de trafic intens.

Nici poveste, conform CFR, stațiile care au nevoie de astfel de investiții sunt:

Saligny, Bărăganu, Dragoş Vodă, Brăneşti, Crivina, Valea Largă, Băile Sărata Monteoru, Coteşti, Sascut, Secuieni Roman, Târgu Frumos, Vinga, Jabar, Teregova, Drobeta Turnu Severin Est, Răcari, Movila, Murgeanca, Vadu Lat, Măldăieni şi Grozăveşti.

Așadar, când veți trece cu trenul prin Băile Sărata Monteoru (habar nu aveam ca trece tren pe acolo) să știți că sunteți în siguranță deplină, nici o osie nefiind supraîncălzită.

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Boss, Băile Sărata Monteoru e ultima haltă înainte de Buzău, la vreo 8 kilometri de stațiunea cu același nume. Două probleme aici: că e la mama naibii față de stațiune si că n-am auzit pe nimeni să meargă la Monteoru cu trenul ca să rămână în câmp.

    • #2 Comentariu nou

      exact cum spuneam, statie de mare interes si tranzit

  2. #3 Comentariu nou

    „mă așteptam ca investițiile să fie făcute pe magistrale importante și intens circulate. Nu știu, București – Iași, București – Timișoara, București – Oradea sau altele de trafic intens”
    Pai statiile enumerate sunt majoritatea situate pe magistralele importante de care vorbesti, inclusiv Baile Sarata Monteoru.

  3. #4 Comentariu nou

    @claudiu ma asteptam ca investitiile sa fie facute in LINII si INFRASCTRUCTURA, sa nu mai mearga trenul cu 20 km/h

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]