Un sfat pentru bloggeri

Deși nu mai sunt la curent cu tot ce mișcă în eșaloanele superioare ale online-ului românesc, nu urmăresc vlogguri și nici nu frecventez academii de influenceri, mai citesc bloguri, unele vechi pentru că găsesc content relevant și altele mai noi de curiozitate, să văd ce mai e nou prin piață.

Văd un trend, mai ales la bloggerițe, dar nu cred că e relevant, e relevant că văd din zona de parenting și family ( deh, mai greșesc și eu din când în când), un trend de a promova, pe bani, o chestie, aruncând cu rahat în opusul/antonimul acesteia.

Nu e tocmai ok să promovezi motorul diesel spunând cât de nasoală e benzina și cât de proști sunt cei care o folosesc. Nu e tocmai ok să citești cât de bune sunt niște scutece și cât de idioți sunt cei care le folosesc pe alea textile, cu care am crescut noi. Nu poți spune cât de nașpa sunt produsele din categoria X doar pentru că tu iei niște bani să recomanzi Z.

Poți scoate în față niște beneficii, niște elemente de diferențiere, poți contrui o poveste în jurul lui X, dar nu intra în războiul de branduri.

E tot un fel de bully chestia asta, doar că e împotriva brandurilor. Și la un moment dat te vei trezi că strategia o să backfire și nu te va mai lua nimeni în campanii, pentru că o arzi în zona dubioasă.

Ceea ce pe mulți ne bucură, un tacâm mai puțin la masă.

9

No Responses

Write a response