Masacrările industriei. Azi, influencerii

Din când în când avem meteahna de a prinde un cuvânt de undeva din zbor și a-l masacra pe ăla până îl golim de sens și de rost. Apoi îi dăm drumul din mâini și ne vedem de ale noastre.

Acum 6 ani scriam despre cuvântul „proiect”.  S-a ales praful de el. Toate tâmpeniile erau proiecte. De obicei asezonate cu ”superb, minunat, extraordinar”, toate calitățile care să te facă să-ți iei câmpii.

Acum ne-am atârnat de „influencer” și influență și toate cele care derivă de aici. Nu știm exact ce înseamnă, nu știm ce presupune, habar nu avem unde se face diferența dintre internaut și influencer, habar nu știm ce facem de fapt de la 9 la 6.

Toată lumea vrea influenceri și „cărniță”. Să fie mulți, să fie bine, să fie minunat. Pentru că influența se transmite pe cale orală și dacă ne-o dau ăia, poate se ia și la noi. Nu mult, măcar o livră de influență.

Ieri observam un influencer din feșion care nu are nici un comentariu cu lunile și trimite 19 clickuri pe un link de campanie. Azi văd o agenție?! care tranzacționează influenceri, fie ei și la început sau de top. Totul ca să fie bine, să fie clenții fericiți și să aibe ce bifa la icscel.

Am rămas un pic surprins de ”influenceri care sunt la început de drum”. Păi ori suntem influenceri pe bune or suntem aspiranți?

E ca în bancurile alea proaste cu bordeluri: dar de 100 de lei ce-mi dați? Păi un influencer la început de drum!

Aștept să vină și chestii mai exotice, cum ar fi „incremental”. Vă dați seama cum o să fie un proiect cu influenceri incrementali? vis!

46

4 Responses

  1. Sebastian-Radu.ro
    April 27, 2017
  2. Reka
    April 26, 2017
  3. Malin
    April 26, 2017
    • andrei
      April 26, 2017

Write a response