Pentru că am dezvoltat o oarecare obsesie pentru așa zisele crize de PR și social media în ultimii ani, fetele de la Naked m-au invitat să susțin un curs despre asta.
Din agenda cursului aș spicui câteva chestii care mie mi se par super interesante și mișto de dezbătut:
Cum definim o criza in social media?
Suntem tentati sa tratam fiecare feedback exprimat intr-un ton neutru-negativ ca pe o criza in social media.
Ce inseamna totusi, criza in social media?
Ce semnale are, ce caracteristici si cum facem diferentierea?
Cum sa minimizezi efectele unei crize in social media?
#CommunityVoiceIdentificam impreuna cele mai bune solutii prin care sa trecem cat mai smooth peste o criza in social media.
Ce faci si ce spui in criza
Cum prevenim o criza in social media?
Care sunt cele mai bune practici pentru a preveni o criza in social media? Tips and tricks/how to build a strong online community
În plus de asta, o să am și doi invitați mișto. Vă zic doar de Tudor Galoș, omul-marketing, cel mai înțelept dintre bătrâni, care va veni să ne povesteacă cum trata el așa zisele crize din online în corporația din care tocmai a plecat.
Celălalt invitat o să fie o gagică la fel de mișto ca Tudor, vă promit eu.
Promit să vin cu bomboane la fiecare curs 🙂
Înscrierile se fac aici și începem joi, pe 2 🙂