Dispare UPC. Devine Vodafone.
Mă bucură nespus lucrul ăsta, că dispare un dinozaur, o companie rigidă, contondentă, care cam pierduse contactul cu realitatea în zona de customer care, de marketing, de servicii, chiar și de calitate.
Singura chestie bună la ei era grila de programe, care era peste Digi.
Așa că felicitări Vodafone, sper să deveniți un player important în zona asta de comunicații integrate, să avem niște concurență serioasă pe piața de fullservice.
Astăzi, Vodafone Romania anunță finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicațiii electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de către Vodafone Romania S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor.
Informațiile disponibile pe www.upc.ro se vor regăsi pe www.vodafone.ro. De asemenea, aplicația My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcționalitățile acesteia și datele de logare ale clienților vor rămâne neschimbate.
Telefoanele de contact, 031 100 1000 și 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienții care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV. Clienții care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar și de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi.
În ceea ce privește magazinele UPC, acestea vor fi transformate treptat și vor avea specificațiile și configurația magazinelor Vodafone.Vor oferi în continuare toate serviciile și operațiunile specifice produselor de comunicație fixă și TV și în plus și operațiuni specifice serviciilor mobile.
Mai multe informații sunt disponibile aici: https://upc-devine.vodafone.ro
3 comentarii Adaugă comentariu
Am abonament pe firma la Upc și la Vodafone. Nu pot sa adune ambele servicii intr-o singura factura. De ce nu… Ma depășește.
probabil chestii de integrare, cred ca se rezolva in timp
Eu am la upc de abonament de vreo 4 ani..cam așa..pe partea de customer care le-am.vazut si parti bunișoare: au venit cu oferte de prelungire care m-au multumit, pe partea de tehnic am rămas surprins plăcut, in sensul că aveam o problema destul de nisata, și au stat la telefon până am rezolvat, au cerut loguri de rețea. La Digi păreau mai nepregătiți, cand am avut nevoie de ei.