Setea de sânge

Articol din categoria: andreiu

A fost scandal cu KFC, cu ceva bacterii, cu probleme și deranj. Nu cred în conspirații, dar cred că e cum zice Cetin aici, dacă avem numele brandului și restaurant și tot e cam servită, altfel trebuia să ghicim ce restaurant e.

Pe mine mă minunează altceva. Setea de sânge a oamenilor care vor capul lui Moțoc întotdeauna.

Să moară KFC! De ce nu vedem un răspuns, o reacție, de ce nu iese KFC pe facebook imediat să dea socoteală la popor?

Pentru că poporul are puterea, poporul de pe facebook e judecător și va servi justiția cu propiile mâini. O sete de sânge de neînțeles, și nu vorbim doar de kfc aici, ci de orice alt brand.

Dacă e brand, e mare, să moară, nu contează că greșeli se fac oriunde implică resursă umană. Să se desființeze, să se servească dreptate.

Revenind la kfc, era un deștept pe un grup de social media/PR care cerea reacție de la kfc, ce e asta, să iasă să dea socoteală.

Eu nu l-aș angaja nicăieri, dacă lucrează în industrie și nu știe că managementul unei crize nu se face pe facebook, nu reacționezi la cald și sunt alți 32432523 de pași până ieși cu o poziție.

Valabil pentru toate brandurile care au avut probleme în ultimul an, de la kaufland la mcdonalds, la haff și terminând cu kfc. Eu voi contiua să merg și la kfc, și la kaufland și la lid și la mcd, peste tot. E normal să mai fie câte o dudă, repet, oriunde e resursa umană e normal să apară erori.

Sânge, mult sânge. Să ni se verse.

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Problema pleacă tot de la agentii și oamenii din agenții care simt nevoia să reacționeze. „Să zicem ceva, că social media este despre reacție, viteză, nu putem aștepta rezultatele de laborator!”

    • #2 Comentariu nou

      d-aia vreau sa ma apuc de agriculta

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[instagram-feed feed=1]