Cu toții am comandat măcar o dată prin Glovo, Uber Eats, Takeaway sau foodpanda. Eu am avut nu doar o experiență proastă cu ei, mai ales cu Glovo, așa că de cele mai multe ori comand de la restaurante care au serviciu propriu de livrare și e mai ușor de soluționat probleme, dacă apar.

Am câțiva prieteni care lucrează în industria asta de ospitalitate sau horeca și care au și ei mari probleme cu agregatoarele astea de livrare.

Cele mai urâte probleme sunt:

Glovo:
Întârzie comenzi la client
Rapoartele de reclamații simpliste – nu le putem gestiona nici prin intermediul lor
Livratorii ( cei mai multi) au un aspect murdar/ neîngrijit ( nu există niște criterii de selecție, doar livrează mâncare, nu cuie)

Livratorii destul de recalcitranti la toti agregatorii
Glovo si Uber – nu au un departament de rezolvare a probl intr-un mod rapid…ex: a plecat livrator cu o comanda greșită…noi ne dam seama…dar nu avem cu cine remedia probl…ca cei din call center de la ei nu raspund/ sau se misca încet…

Trec la Foodpanda…aici ma doare pe mine cel mai tare… Si-au schimbat mizeria de aplicatie (care este aceiasi la nivel european)…Si nu au câmpuri suficiente pt adresa…
Si pinul de la geo locație…se duce aiurea… De ex sunt străzi în bucurești cu aceiasi denumire ca in ilfov…Si sa vezi cum pleaca livratorul meu in ilfov si el tb sa meargă în buc sau invers
Am trimis emailuri bla bla…da da rezolvăm…după care am primit un răspuns “neoficial ” si mi s-a explicat f clar ca nu se va schimba nimic…
Nu vor schimba aplicația pt o țărișoară ca Romania…😡

Adresele sunt incorecte…ajunge livratorul la client, care de fapt nu comandase…iar eu arunc mâncarea si pierd cost transport…

Take away cu livrarea lor promite la client 20-30 min…realitate 60 min
Iar takeaway cu livrarea noastră nu informează corect clientul de timpul de livrare pe care îl dau eu…
Cu alte cuvinte minte clientul…iar asta se răsfrânge asupra noastră…ca toti tot pe noi ne suna…
ntră pe aplicatiile lor si sa vezi o șmecherie…nr lor de contact pt clienti (cam la toti agregatorii) este trecut f mic Sau putin vizibil…fapt pt care pt orice problema tot noi suntem sunați!!!

Cele de mai sus sunt probleme adunate de la oameni din industria horeca, cu experiențe de peste 10 ani în domeniu și care am încredere că nu bat câmpii.

Pe lângă toate astea, mai este și comisionul de aproximativ 30% din valoarea comenzii, pe care o ia platforma.

Cu întârziere m-am bătut și eu, de multe ori. Ultima dată am dat o comandă la Taksim din Sun Plaza și mi-au adus-o în 2 ore, rece, sleită, a trebuit să o pun în cuptor la încălzit. Dacă mă duceam în Sun, făceam 15 minute. De atunci m-am lecuit de comandat prin glovo.

Dacă vrem să mai avem unde ieși să mâncăm în oraș, la cină sau prânz, ar fi bine să mai ieșim din casă, să mai lăsăm netflixu și să trăim un pic offline. Pentru că altfel, restaurantele vor dispărea, vor deveni niște centre logistice de gătit și expediat mâncarea și cam atât.