În primul rând să taie gratuitățile către pensionari. Sau să le condiționeze în interval orar. Sunt valabile doar între 10 și 17, nu atunci când lumea trebuie să plece la muncă și n-are loc de ei.
În al doilea rând, să facă ce se face afară, pentru a avea garanția că nu mai merge nimeni pe blat: taxarea în față. la șofer. La tramvai, validare la intrare în stație și la stația de destinație.
Apoi ar trebui să angajeze o firmă de salubrizare care să facă mijloacele alea de transport utilizabile din punct de vedere igienic.
Să repare ce autobuze și tramvaie au în parc trase pe dreapta și să dea drumul la treabă.
Să angajeze o firmă de audit care să termine cu căpușele de care zice și Vali.
Actualul interimar are puterea să facă asta, să se implice un pic mai tare în procesul de restructurare și reformare al RATB, mai ales că nu vrea să candideze, din câte am înțeles.
Și în 3 ani, ajungi să fii o alternativă de luat în calcul pentru transportul oamenilor într-o capitală de uniune europeană.
0 comentarii Adaugă comentariu
Legat de partea cu salubrizarea, mi s-a întâmplat o fază în troleu la un moment dat: o femeie mânca semințe și arunca cojile pe jos, i-am atras atenția că nu-i politicos, că nu este normal, că una-alta, însă răspunsul ei a fost priceless: „nu trebuie să am după ce face curățenie mâine dimineață?” 🙂
Ca tot se vorbea la postul trecut: Da, poti incarca online cardul ratb. Doar daca vrei sa mergi a doua zi, ca se face in 24 de ore. Sec, asa…
Misto. E simplu. De ce nu te faci director general la RATB? Esti chiar bun, prietene. Si ai castiga si mai multi bani, banuiesc ca acolo un director are cel putin 10.000 de euro in mana, nu? Sau mai mult? Ce zici?
Apropo de corectitudine, bugetul alocat este de vreo 521 milioane. Diferenta inseamna vreo 3-4 tramvaie noi-noute.
Un ziarist insarcinat cu propaganda… Documentat, nu ca altii…