Citeam dimineaţă la cafea că timişorenii au cel mai bun nivel de trai din România şi am ridicat un pic din sprânceană, dar am realizat apoi că cele mai mari venituri pe cap de locuitor nu înseamnă neapărat şi un nivel de trai ridicat, dar o să mă conving dacă am dreptate sau nu în următoarea perioadă, mai exact până duminică.
Altfel spus, între 11 şi 14 aprilie voi participa la ceea ce se numeşte Timişoara Brands Tour, prima ediţie a proiectului care are loc în Banat. După ce Clujul a pornit acest tip de acţiune şi a avut deja două ediţii, acum a venit rândul bănăţenilor să ne arate cu ce se mândresc atunci când vine vorba de brand-uri locale.
Mă duc cu un entuziasm foarte mare, mai ales că tot amân momentul de a ajunge la Timişoara de vreo doi ani şi am ceva datorii în bere faţă de nişte prieteni de acolo. Sper să mă revanşez acum 🙂
Acum mă scuzaţi, am de făcut bagaje pentru că mă aşteaptă un drum lung!
Pentru informaţii „la cald”, puteţi arunca un ochi pe twitter.
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, Restaurant Belvedere.
0 comentarii Adaugă comentariu
Vrem poze de la eveniment !