De clientii cu vechime. Ma refer aici la operatorii de telefonie de pe meleagurle mioritice, in speta la Orange, desi sunt perfect de acord si cu cei care vor spune si despre Vodafone sau Cosmote acelasi lucru.
De ce spun ca ii doare la patina? Pentru ca nu dau doi bani pe tine, daca ai reusit sa te mentii in retea mai mult de 3-4 ani.
Azi ma duc intr-un Orange Shop sa-mi platesc factura si sa intreb care este procedura de rezilierea a abonamentului. De fapt, reziliere este un cuvant fortat, intentia mea fiind aceea de a nu mai prelungi abonamentul care expira in mai 2011, adica luna asta. M-am inarmat de acasa cu rabdare si curaj sa fac fata tuturor intrebarilor si ofertelor cu care va sari persoana de acolo cand ii voi spune ca gata, the romance is over.
Ajuns acolo, spun ca vreau sa platesc o factura si sa fac o cerere de reziliere a abonamentului. Ma preia un tip caruia ii curgeau greata si lenea pe nas, imi ia banii si cand ii pomenesc despre cerere ma expediaza cu un sictir intalnit numai la bugetari:” La relatii cu clientii tre sa suni, nu la noi” . No, bun zic eu, o fi omu intr-o pasa proasta. Procedez la apelat servicii cu clientii, stai, asteapta sa fii preluat, ma preia cineva intr-un final, care nu face altceva decat sa-mi spuna ca ma va suna cineva de la rezilieri in maxim 10 zile. Daca nu suna, sa revin cu un telefon.
Acum, na, nu sunt eu vre-un mare consumator sau cotizator la Orange, dar cand vezi astfel de comportament parca te apuca si mai tare scarba si vrei sa te lepezi de ei cat mai curand posibil.