Aproape s-a mai dus un Black Friday. Ca de obicei, a ieșit scandal, ca de obicei au fost oameni care au știut ei mai bine cum ar trebui să se facă business sau cum ar trebui să fie prețurile.

Avem aici niște exemple de intelectuali de pe reddit, mai avem aici un alt expert în ecommerce  și mai pun eu bonus o poză cu un finanțist care spune că prețurile trebuie să fie alea „care trebuie” nu care sunt.

În fine, trecem de părerologia oamenilor de pe net și ajungem la niște concluzii trase la cald, imediat după:

  • De urlat, de obicei, urlă „săracii”. Vânătorii de reduceri de 95%, care de obicei caută produse middle end, dacă nu chiar low ends. Allview, Evolio și altele.
  • Nici un client de Apple, Samsung sau PlayStation nu am văzut să urle „hoților” la nici un retailer pe facebook. Oamenii știu valorea produselor și o reducere de 10% e decentă pentru ei.
  • Habar nu am avem ce înseamnă economie, retail, etail. Zero, vax albina. E bine că insistăm să facem latina în școli, dar nu avem noțiuni elementare de economie.
  • Oameni de la care ai avea pretenția că știu chestii de online și se pricep cât de cât, turbează ca animalele când văd un site jos. Nu pot procesa informația că un site care sare de 100k de useri simultan s-ar putea să se înțepe din N motive.
  • Ne trebuie o lege care să ne garanteze prețuri de maximum 10 lei la orice produs de BF. Hai 15, dacă vorbim de apartamente sau Aston Martin. În rest, plafonul maxim să fie la 10.

 

E un drept fundamental pentru români să aibă site-uri funcționale, reduceri bune și în general să le se cuvină totul, cât mai ieftin, dacă nu chiar gratis.