Dragi prestatori de servicii, nu mai spuneți că aveți servicii pentru copii, dacă nu aveți

Articol din categoria: andreiu

După cum probabil știe toată lumea, la nașterea copilului am ales să nu-i dăm găuri în urechi și să o lăsăm pe ea să decidă dacă vrea sau nu, pentru că e corpul ei.

Acum a venit momentul să vrea cercei, ne-am asigurat că este o dorință reală și nu vreun moft, așa că am procedat în consecință. Ales cercei, mers la dat găuri.

Și am căutat pe net și am găsit pierce pentru copii la Funky Tatoo, în Piața Romană. Știam de salon, este celebru, are rating bun, review-uri pe care le știm de la alți oameni ok, așa că am sunat și am făcut programare. Am precizat că este vorba despre un copil de 5 ani jumate și ne-au spus că este nevoie de unul dintre părinți prezent, așa că am mers amândoi părinții cu ea.

Trecem peste faptul că aveam programarea la 16 și a durat totul cam o oră, deși operațiunea în sine nu a durat mai mult de 10 minute, era un haos de nedescris la recepție, o harababură care mi-a activat toți dracii mei de corporatist obișnuit cu proceduri și norme.

Fără ca el să aibă vreo vină, ne trezim că vine un băiat cu foarte mult bun simț, foarte civilizat și ne spune că se va ocupa de noi. Când a văzut copilul au început să îl taie apele și când am intrat în cabinet ne-am dat seama că este pentru prima dată când făcea asta unui copil.

Nu au fost probleme mari, dar era vizibil că era extrem de panicat și terifiat de ceea ce face. Și nu cred că este vina lui, ci în totalitate a salonului. Pentru că își asumă pe site niște servicii și nu au personal antrenat pentru așa ceva. Și oricât ar părea de simplu ( am dat zeci de găuri prin liceu și facultate, cu mâna mea, știu exact cum se face), când vine vorba de copii ai nevoie de niște training suplimentar. De interacțiune, de empatie, de distras atenția, cam cum fac doamnele de la analize.

Am terminat cu bine, copilul fericit că are cercei, părinții fericiți că e copilul fericit, băiatul de la salon fericit că a scăpat cu viață și el și copilul, dar a fost o experiență un pic solicitantă, pentru toată lumea.

Așa că, dacă prestați servicii și spuneți că le prestați și pentru copii ( tuns, de exemplu), asigurați-vă că voi sau angajații voștri sunt pregătiți pentru asta.

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Nu am înțeles. Care era de fapt problema? Care era serviciul cu problema?

    • #2 Comentariu nou

      ca zic ca au servicii pentru copii si nu au personal instruit sa lucreze cu copiii? la asta te referi?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.