UPDATE: long story short, am tot vorbit cu cei de la Bolt, care m-au asigurat că nu am făcut nici o cursă și de fapt plata aia era pentru o cursă mai veche pentru care nu trăseseră banii din Revolut. Bani pe care mi i-a mai luat o dată Revolut, nu știu de ce, dar pe care mi i-a dat înapoi. 

Așadar, verificați după fiecare cursă dacă vă pleacă banii din Revolut către Bolt, pentru că sunt niște probleme de sincronizare sau ceva, nu știu să vă spun ce. 

Dar Bolt dă request la Revolut, Revolut îi dă cu seen pe moment, apoi își aminște mai târziu și ia niște bani de prin cont. 

Pe scurt. 

 

Mi-au dat cei de la Bolt email că le e dor de mine, că na, n-am mai mers de mult.

Inainte de toate, un pic de context: pe 8 februarie, în timp ce eu eram relaxat în centru, să văd meciurile de Six Nations, îmi vine notificare că tocmai am încheiat o cursă cu Bolt, de 11 lei și ceva.

Am scris pe facebook, mi-au răspuns că să le dau pe mail, ceea ce refuz să fac, nu mai vreau chestii făcute doar pentru că iau 100 de likeuri la o poză, vreau să văd că se schimbă chestii cu adevărat.

Așa că am scris la suport.

Mi-au răspuns după vreo 3 zile și de 3 zile investighează.

Nu știu ce, nu știu cât durează, dar mi se pare enorm să dureze mai mult de o săptămână o chestie simplă.

Așa că, dragă Bolt, până nu rezolvi chestia asta cu cursele inventate și cu un suport decent pentru toată lumea, nu conta pe mine.