Se făcu săptămâna de când am lansat la apă nebunia asta. E un test, să vedem dacă se leagă ceva și dacă putem dezvolta un pic mecanica. Am primit destul idei, majoritatea cam aceleași, formulate altfel, dar și vreo 3 interesante, care merită studiate.

Revenind, în săptămâna asta de când tot primim idei și propuneri de campanie, am identificat două probleme, destul de nasoale, dacă mă întrebați cum se vede de dincolo de baricadă, dar care pot fi îmbunătățite pe viitor.

Așadar, pe viitor, dacă vreți să colaborați cu un brand, aveți grijă mare să:

– scrieți corect numele brandului căruia vă adresați. E un minim de efort dar o dovadă de seriozitate și profesionalism. Bitdefender se scrie Bitdefender, nu BitDefender, nici BITdefender, nici BITDifender, cum am mai văzut.

– scrieți corect. Asigurați-vă că puneți câte i-uri sunt necesare și cratimele la locul lor. La fel, e chestie de profesionalism.

Două chestii scurte, ușor de memorat și de aplicat. Atât de simplu.