Așa cum spun și în titlu, vă arăt mai jos două chestii mișto făcute de Pepsi și care cumva definesc elementul de ”coolness” pe care îl vor toate brandurile.

Prima:

La începutul verii, Pepsi a lansat #canchallenge, unde fanii erau îndemnați ( ar merge și provocați, dar termenul de promovare este deja epuizat) să deseneze o doză de Pepsi așa cum o văd ei. Chiar și eu m-am jucat cu o doză, a ieșit mișto, din punctul meu de vedere. Dar nu despre mine e aici. Revenind, Pepsi a îndemnat oamenii ăștia să deseneze doze și să se distreze făcând asta.

Doar că povestea a mers mai departe, ei alegând 3 modele desenate de fani și scoțând pe piață 1 milion de doze personalizate de fani. A se vedea în poză. Nu e profi, e făcută în bucătăria mea.

Mă gândesc că te simți bine ca fan să îți vezi desenul pus pe doză și scos în piață. Și mie mi-ar fi plăcut, recunosc.

Ce ziceți, vor reacționa fanii la alte challenge-uri pe viitor? Eu zic că da.

A doua:

Timp de niște ani, Pepsi și Jeff Gordon ( cam cel mai bun pilot din Nascar) au avut o relație de endorsement. Care a dat niște super faze. Aveți aici un exemplu, de cum au putut să se joace.

Acum Jeff a zis că se retrage. Și Pepsi a zis că nu se poate retrage așa, oricum. Și au făcut clipul ăsta.

 

Pentru că uneori e nevoie de mai mult de branduri, bugete și briefuri pentru a realiza lucruri mișto. E nevoie de respect și apreciere.