Ieri s-a lansat platforma desprevin.ro, o platformă care își dorește să fie locul unde cramele prind voce, se pot promova și se pot întâlni cu consumatorii.

Spun că era nevoie de platforma asta din două motive:

  1. cu câteva excepții, cramele nu știu sau nu pot să comunice și să-și facă marketing
  2. era nevoie de un loc unde să poți descoperi cramele, să mai ai niște informații despre vin, să nu dai de superiori elitiști care să te privească cu dispreț pentru că nu știi nu știu ce informații vitale despre vin.

Dacă la bere piața a început să se dezvolte și consumatorii sunt cât de cât mai bine informați, la vin simt că e nevoie de cineva care să preia inițiativa asta și să deschidă porțile și către masa mare de consumatori, nu doar către entuziaști.

Pe desprevin.ro găsiți două tipuri de pachete pe care să le comandați, unul regular și unul premium, în funcție de bugetul fiecăruia.

Produsele nu vin cu mâna goală, vin cu informații despre vin și chiar și cu un „drinking game”, care este de fapt o fișă de degustare, unde vă veți putea testa cunoștințele despre vin. Vin și răspunsurile, stați fără grijă, pentru ăstia mânați în luptă de spiritul competiției.

Sau puteți pur și simplu să luați produsele pentru cadou, în caz că nu aveți idei. Dar ar fi păcat.

Garanția calității vinurilor și cramelor promovate acolo este dată de membri fondatori: Marina Samoilă, care este super expert în vinuri, procese, tehnologie și tot ce vreți voi să știți și Alex Dona, care este consumator mai mult decât experimentat, ceea ce pentru noi e patimă, pentru el este dar.

O inițiativă bună, mai ales în perioada asta.

Acum, vă rog să dați click și să mergeți să cumpărați, ziua mea vine în decembrie și să nu fiți nepregătiți.,