Eram azi în pauza de ţigară cu ai mei colegi de munci şi din vorbă în vorbă ajungem la branduri din State, care ori nu livrează în România sau în Europa, ori nu dau nici măcar franciză. Unul dintre exemple fiind Victoria’s Secret. Ne povestea o colegă cum ăia refuză şi pace şi eu întreb naiv de unde atâta necaz că ăia nu vin spre noi, doar pe piaţa europeană e Jolidon, din câte ştiu eu, nu?
Mi se răspunde că nu e acelaşi lucru, că alea sunt nu ştiu cum, că au nu ştiu ce şi că sunt foarte mişto. Moment în care noi, băieţii, ne uităm lung unul la altu şi ne punem întrebarea:
„-Tu câte lenjerii de firmă de pe gagici ai remarcat în viaţa ta?”
„- Aaaa, păi nu prea, în cel mai bun caz, ţinem minte cum se desface un sutien, dar de firmă niciodată nu cred că ţine cineva cont.”
Aşadar fetelor, dacă vă cumpăraţi lenjerie cu gândul că îl veţi da pe spate pe cel ales, think twice, pentru s-ar putea ca investiţia să nu dea roadele aşteptate. Pentru că, aşa cum spune şi dictonul, „bărbaţii e nişte porci!”
Sau mă înşel eu?
0 comentarii Adaugă comentariu
noi le apreciem pe toate, indiferent de brand 😀
aprob!
Andrei, trust me: daca vii cu chilotei de bunica pierde partenerul libidoul, insa daca te dezbraci si ai un set de lenjerie uber sexxy… 🙂 explozie! si nu imi spune ca nu e asa. nu imi spune mie cel putin 😀
Dragilor, sunteti putin pe langa subiect. Mai studiati 😛
pai nu ne lasa in bezna!
Să zică mersi dacă reținem culoarea, nu firma.
Acuma na, e doar obsesia asta a lor de a isi pune pe pizda ceva de firma. Asta nu le scuteste de faptul ca ceea ce acopera cu ala….de fapt rar cand sta acoperit, ca in rest chilotii le stau pe podea, in fiecare seara…
hai ca mai ai un pic si te declar comentatorul anului la mine pe blog :))
Victoria’s secret sint cirpe ordinare. Brandul e promovat superb, modelele arata excelent dar produsele e alta mincare de peste.
Nu cred ca trebuie sa va bateti capul cu metode cum sa comandati din romania ca nu merita. Apoi va veti face probleme cum sa le returnati. Oricum daca tot e sa dai bani pe asa ceva atunci cumpara cind sint reduse. Pret intreg niciodata.